Про забуту в банкоматі картку сповіщають смс

Понеділок, 23 травня 2016, 07:52
Такий клієнт або поверне залишене одразу, або буде змушений звернутися до відділення.
Про забуту в банкоматі картку сповіщають смс

«Що робити, якщо клієнт забув картку в банкоматі? Приблизно за хвилину після останньої операції здійсненої в банкоматі клієнт отримує від банку, який видав платіжну картку, смску такого змісту: «Будь ласка, терміново поверніться до банкомату. Ви забули там свою картку», – розповіли у прес-службі банку «Урядовому кур’єру». – Клієнт має повернутися до банкомату, ввести pin-код картки та отримати забуту картку. Буває, що клієнт повернувся, а на екрані банкомату вже немає вікна для введення pin-коду. Це означає, що банкоматом вже скористалася інша людина і з метою безпеки картка була переміщена у відсік для вилучених карток. У цьому випадку клієнту слід звернутися до будь-якого відділення свого банку, щоби безкоштовно перевипустити картку».

До вилученої картки має доступ лише інкасація, тому на її повернення знадобиться певний час: через інкасацію, касу перерахунку, відділення банку тощо. Тому людям пропонують швидкий вихід – перевипустити картку, тобто отримати нову, додаткову, миттєвого випуску, щоб вже за кілька годин знову нею користуватися.

Картки інших банків, вилучені чужими банкоматами відправляють в касу перерахунку і потім повертають банку-емітенту (банк, який випустив картку). Варто також пам’ятати, що вилучені через банкомати картки, автоматично блокують із метою безпеки. Якщо ж картку банку вилучив банкомат іншого банку, то клієнту – власнику картки – необхідно заблокувати картку самостійно.

comments powered by HyperComments