Влада і бізнес вже давно злилися. Громадські організації і ЗМІ повинні наслідувати їх прикладу і теж стати одним цілим

Середа, 15 червня 2011, 13:22
У Харкові відбувся семінар для журналістів, які висвітлюють діяльність депутатів і місцевих чиновників. Про це на прес-конференції, присвяченій семінару, розповіла організатор проекту Ольга Мірошник.
Влада і бізнес вже давно злилися. Громадські організації і ЗМІ повинні наслідувати їх прикладу і теж стати одним цілим

В ході навчального дня журналістам намагалися прищепити навики максимально об'єктивного висвітлення діяльності органів місцевої самоврядності член Національної Спілки журналістів України Юлія Остапенко, глава Центру правових і політичних досліджень «ДУМА» Юрій Чумак і експерт Алла Анупрієнко. Семінар відбувався в рамках проекту «Твій місцевий депутат. Моніторинг діяльності депутатів місцевих рад».  

Ольга Мірошник заявила, що вичерпну інформацію представникам преси узяти нізвідки, оскільки сайти є, і вони досить красиві, але по наповненню нульові. До того ж, 40 % цих веб-сторінок є особистими сайтами тих або інших міських керівників.  «Наприклад, сайт облради. Новини пістрявлять відомостями: Чернов туди. Чернов сюди. Це сайт Чернова, а не всієї ради.Виборцям, напередодні виборів, цікаво знати, що робили вибрані ними депутати всі 4 роки», – підкреслила глава проекту. 

Наприкінці семінару тренери зробили несподіваний висновок: «Журналісти взагалі не мають бути будь-якою владою», аргументували це тим, що ЗМІ зараз знаходяться в такому стані, що не можуть виконувати подібні повноваження з причини приналежності багатьох видань до державної власності.  «Влад всього чотири. Державна влада, бізнес, громадські організації і ЗМІ.Влада і бізнес вже давно злилися. Громадські організації і ЗМІ повинні наслідувати їх прикладу і теж стати одним цілим», – завершила свою мову Ольга Мірошник.

comments powered by HyperComments