Лідер «Другої ріки» засмутився, що не зміг «пощупати» Харків (ФОТО)
Лідер «Другої ріки» Валерій Харчишин після виступу сказав кореспондентові «Варти», що не вважає дощ перешкодою святу. «Люди готові приходити на такі заходи, щоб повеселитися й у сніг, і в мороз...» – сказав він.
Але відчуття того, що «Друга ріка» грає саме в Харкові у Харчишина не було.
«Знаєте, у нас таке життя, що ми в постійних роз'їздах. Я, звичайно, міг би збрехати: Харків – це класне місто і т.ін. Але правда у тім, що я не знаю... Це, як у фільмі «Примара»: я бачу речі, але не можу їх торкнутися, це ілюзія. От, наприклад, сьогодні ми снідали в Ялті, обідали в Києві, а вечеряти будемо вже у Харкові. І про місто я знаю тільки те, що бачив через вікно автобуса. Потрібно як-небудь вибрати час – хоча б дня три – і проїхатися містами України, щоб мати можливість оцінити всю їхню красу...» – сказав Валерій Харчишин.
Дивіться фото з концерту тут
Довідка: DJUІCE – молодіжний міжнародний бренд, що було розроблено та запущено компанією «Telenor» (партнером «Київстар») у Швеції в 2002 році, а після широкомасштабних досліджень адаптовано під український ринок. Сьогодні DJUІCE, крім України, успішно працює у Швеції, Норвегії, Угорщині, Бангладеш, Чорногорії та Пакистані. Абонентами DJUІCE є 8,60 млн осіб (за станом на 01.08.2008).