Приватні перевізники розповіли, скільки зможуть додати машин, поки стоять трамваї

П'ятниця, 16 жовтня 2009, 14:22
Запас ресурсу приватних транспортників — в середньому 10%. Максимум деякі приватники змогли додати 15-20% машин, коли в Харкові припинили рух трамваї і тролейбуси.
автобус

«Ми пройшли дуже важке літо. Як ви знаєте, літом падає пасажиропотік, плюс подорожчали паливно-мастильні матеріали й запчастини. Тільки у вересні-жовтні ми почали опам'ятовуватися. Ми працюємо «з коліс», всі машини куплені в кредит, і всі вони повинні ходити та приносити гроші, щоб віддавати їх банкам», — пояснив на прес-конференції в ІА МОСТ-Харків голова обласної асоціації працедавців на транспорті Микола Шевченко.

Найважчими, за його словами, були перші два дні після зупинки горелектротранса. Людям довелося перераховувати час, що витрачається на поїздку, і гроші на переміщення. Але зараз ситуація стабілізувалася, повідомив М. Шевченко. Пасажиропотік залежно від району збільшився на 15-25%.

Загалом, упевнений транспортник, проблемних районів по транспортних перевезеннях в місті немає. За винятком трьох – Залютіно, Новожаново і ХТЗ в районі останніх станцій метро Холодногірсько-Заводської лінії.

М. Шевченко розповів, що 15 жовтня глава Департаменту транспорту і зв'язку Євгеній Водовозов зібрав нараду приватних перевізників, щоб розробити тимчасові заходи по компенсації страйку ГЕТа. Голова асоціації транспортників відзначив, що збори пройшли конструктивно.

Нагадаємо, 15 жовтня, після наради по мотивах пікету харківського «Горелектротранса» 15 жовтня, Харківський міський голова Михайло Добкін заявив, що з наступного року муніципалітет Харкова займеться реформуванням галузі міського транспорту. За його словами, насправді страйкуючий ГЕТ вже готовий вийти на роботу. Але призвідники страйку продовжують накручувати людей, гальмуючи процес ліквідації транспортного колапсу в місті.

Нагадаємо також, що прем'єр-міністр Юлія Тимошенко, яка під час пікету харків'ян під стінами Кабміну ніяк не відреагувала на мітингуючих, замість грошей почала роздавати цінні вказівки. А співробітники «Горелектротранса», які в п'ятницю 9 жовтня оголосили безстроковий страйк, пообіцяли вийти на роботу тільки тоді, коли ситуація із заборгованістю буде розв'язана.
 

comments powered by HyperComments