Харків’яни влаштували святковий концерт біля пам’ятника Шевченку, але жодного слова про Дєнь Побєди сказано не було

Жанна Титаренко  |  Неділя, 9 травня 2010, 19:13
Концертна програма була присвячена Дню Матері, який припадає на другу неділю травня місяця. Організатором дійства став харківський осередок ВО “Свобода”. Концерт розпочався грою на традиційних українських інструментах, але його продовжили пісні різного жанру, навіть англомовні. Саме в такий спосіб відпочивали харків’яни від комуністичних прапорів та парадів, про які вже цілий тиждень говорять ледь не на всіх каналах радіо та телебачення.
Харків’яни влаштували святковий концерт біля пам’ятника Шевченку, але жодного слова про Дєнь Побєди сказано не було

До пам’ятника Шевченку підходило багато молоді, тому десь за півгодини зібралося біля сотні слухачів. Ведучі під час концерту часто нагадували, що захід присвячений до Дня Матері. Таким чином поширилася інформація серед загалу про українські традиції і свята. Молодь закликали прийти до своїх осель і привітати своїх мам зі святом. Звісно, що зробити приємний несподіваний подарунок для найріднішої людини охочі обов’язково знайдуться і українська традиція буде хоч трішки відроджена.

Зібраним натовпом людей користалися деякі комерційні агенти, рекламуючи виставки, художні книги тощо. Але всіх їх люди сприймали як представників партії ВО “Свобода”, тому такі спроби не увінчувались успіхом.

Представники ВО “Свобода” намагалися пояснити людям політичну ситуацію в Україні, роздавали газети, листівки, а також великі плакати із зображенням Олега Тягнибока, тобто під час концерту, хоч і не в гучномовець, але політична агітація за партію була присутня.

На захід прийшли також письменники та інші діячі мистецтва, такі як В’ячеслав Рисцов, Валентина Овід тощо. Особливо гарно пояснив необхідність проведення таких заходів пан, що назвав себе Волеславом. На його думку, коріння мови сягає традицій, віри, способу життя і в цілому всієї культури і побуту. Тобто для того щоб відродити українську мову, потрібно відроджувати традиції, власне із яких вона і формувалася. Особливу увагу він звертає на одяг, але не на те, якої він моделі, чи з якої тканини пошитий, а на те, чи присутня на ньому українська вишивка. За уявленнями пана Волеслава, у вишивці на одязі передана конституція, за законами якої повинен жити той, хто вдягає цей вишитий одяг чи стрічки, бо кожен орнамент має в собі якусь таємницю, та й робиться він, звісно ж не хаотичними, а добре прорахованими рухами вмілого майстра.

Дехто критикував непрофесійне виконання пісень, але з іншого боку, була надана цілком реальна можливість аматорам виконати свої улюблені мелодії, бо для того щоб стати гарним співаком треба вчитися. А чи кожен зможе знайти власні кошти, для того, щоб пробувати співати на великій сцені? Звісно ж ні. Молоді виконавці проявили свої творчі здібності, і в майбутньому, сьогоднішні критики почують їх прекрасні голоси, які співатимуть рідною мовою для нашого народу.  



 

comments powered by HyperComments