Харківському каналу заборонили розповідати про «Самопоміч»
Середа, 10 червня 2015, 22:27
У Харкові один з телеканалів «попросили» не показувати новини про місцевий осередок об'єднання «Самопоміч».
Харківському каналу заборонили розповідати про «Самопоміч»

Про це у Facebook пише шеф-редактор медiагрупи «Дозори» Ростислав Касьяненко із посиланням на одного з менеджерів телеканалу.

«Із подивом дізнався про те, що новини, ньюзмейкерами у яких є представники об'єднання «Самопоміч», з минулої п'ятниці накладено мораторій», – пише він.

 

#райнин #кернес #самопомичСегодня общался с медиаменеджером одного из харьковских телеканалов. C удивлением узнал о то...

Posted by Ростислав Касьяненко on 10 червня 2015 р.

При цьому, зазначив Касьяненко, мораторій, введений на каналi, який начебто належить меру Харкова Генадiю Кернесу, накладений за проханням представників Харківської держобладміністрації, якою керує представник Блоку Порошенко Ігор Райнін.

У харківській «Самопомочі» інформацію про такий мораторій підтверджують.

 

Сегодня с удивлением обнаружил, что у харьковского телеэфира два полюса. Один находится на Сумской, 64, а другой на Конс...

Posted by Yuri Borsch on 10 червня 2015 р.

«На деяких телеканалах раптово ввели «мораторій» на висвітлення діяльності громадських організацій. Не усіх, а особливо помітних реальними справами. Діють вибірково, и поки що не зрозуміло, – це тенденція чи виключний випадок», – зазначив у Facebook прес-офiцер харківської «Самопомочі» Юрій Борщ.

Він також сподівається, що цей мораторій – тимчасовий і буде найближчим часом знятий.

comments powered by HyperComments