Remarketing розповів про створення концепції X Ювілейного фестивалю

Субота, 15 квітня 2017, 10:04
27 квітня 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться X Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing, який є найбільшою бізнес-подією Східної України. Організатор заходу — агентство Kharkov Leading Media.
Remarketing розповів про створення концепції X Ювілейного фестивалю

Головна мета фестивалю – створення умов для діалогу фахівців різних сфер маркетингу. Програма та склад спікерів фестивалю щорічно формуються згідно актуальним вимогам маркетингового ринку та його діючих фахівців.

Кожен раз захід відвідують понад 500 учасників, серед яких рекламісти, маркетологи, PR-фахівці, дизайнери, креативні директори і власники бізнесу.

За сім років фестиваль відвідали спікери із США, Німеччини, Франції, Канади, Словенії, Білорусі, Росії. Серед них були представники світових мережевих дизайнерських агентств і маркетингових компаній Saachi&Saachi Ukraine, R&I MOSCOW, Banda Agency, HAVAS Worldwide Ukraine, Advanter Group, Ogilvy Ukraine, BBDO, Leo Burnett Ukraine.

Вже другий раз поспіль креативним партнером фестивалю є агентство Arriba!, входить в ТОП-5 креативних агентств України. Концепція Х Ювілейного фестивалю "Приведи свій маркетинг до ладу!".

Головний герой рекламної кампанії уособлює собою сам маркетинг, який поступово чахне з моменту попереднього Re. Він заростає, не стежить за собою, його волосся стають все довшими, борода – все кудлатшою, а зовнішній вигляд – все гірше.

Робота над втіленням цієї концепції в життя досить непроста, адже кожен день протягом трьох місяців нашого героя фотографували, фіксуючи всі зміни в його зовнішності. З самого початку зміни були зовсім непомітні, проте в даний час є велика різниця між "свіжим" маркетингом і тим, що є зараз.

Фестиваль Remarketing – це той захід, на якому можна і потрібно привести свій маркетинг до ладу. Це джерело нових ідей і свіжих рішень, майданчик для комунікації, яка дозволяє привнести зміни в свій маркетинг і зробити його на порядок ефективніше.

За словами креативного директора Arriba! Макса Бурцева, така концепція з'явилася, тому що “нашим головним завданням було пояснити собі і майбутнім учасникам фестивалю, чому на Remarketing варто ходити два рази на рік. Нам, як і багатьом здавалося, що одного разу достатньо і чарівного стусана, отриманого від спікерів, повинно вистачати як раз на 365 днів. А потім ми подивилися на те, як виглядає життя маркетологів в офісі, в суєті, в спробі поєднувати кілька посад одночасно. І зрозуміли, що маркетинг херіє точно так само, як і людина, коли перестає стежити за собою, зачісуватися, вмиватися, чистити зуби, спати. Непомітно, потрохи, маркетинг може захеріти, а ми навіть не помітимо. Ось ми і вирішили взяти одного маркетолога і наочно продемонструвати процес повільного, щоденного захерівання на його особистому прикладі. Він допоміг нам донести просту думку: свій маркетинг варто приводити до ладу частіше, ніж раз на рік".

Grand opening Ювілейного Re відбудеться 26 квітня. Агентство Postmen спільно з організаторами фестивалю проведуть Postmen Video Night у кінотеатрі "Планета Кіно". Кількість місць на цей захід обмежена, тому запрошення будуть розподілятися за принципом Remarketing festival committee — first, festival guests — second. Учасникам фестивалю, які бажають потрапити на цей захід, необхідно додатково зареєструватися за посиланням.

Квитки на Х Ювілейний Remarketing вже у продажу.

comments powered by HyperComments