Водоканал знову приймає показання по воді через особисті кабінети абонентів

П'ятниця, 7 липня 2017, 12:04
Роботуа сервісу відновлено після кібератаки
Водоканал знову приймає показання по воді через особисті кабінети абонентів

Всі функції в особистому кабінеті абонента на сайті КП «Харківводоканал», які були тимчасово недоступні, - відновлені, - повідомляє «Справжня Варта».

«Особистий кабінет абонента працює в штатному режимі. Абоненти можуть передавати показання приладів обліку. Формувати квитанції і переглядати статистику оплат», - повідомив Володимир Говоруха.

Як раніше писала «Справжня Варта», 27 червня сталася масштабна хакерська атака на сервери українських державних установ і фінансових компаній.

Також повідомлялось, що передавати показання приладів обліку холодної води через додаток «Viber» абонентам КП «Харківводоканал» можна тільки в форматі повідомлень

Спеціальний номер «Viber» 050 355-12-12 призначений лише для прийому показань у вигляді повідомлень. Дзвінки на даний номер недоступні.

«У повідомленні необхідно вказати свою адресу, прізвище або особовий рахунок абонента, а також показання приладів обліку. Інформацію автоматично опрацюють, і на її основі формують рахунок за спожиті послуги водопостачання та водовідведення», - пояснив директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал»  Тарас Грущак.

Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».

comments powered by HyperComments