Стань рятувальником брендів на 11-том Remarketing!

Вівторок, 10 жовтня 2017, 15:13
2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing, який є найбільшим бізнес-подією Східної України. Організатор заходу — агентство Kharkov Leading Media.
Стань рятувальником брендів на 11-том Remarketing!

Головна мета фестивалю – створення умов для діалогу фахівців різних сфер маркетингу. Програма та склад спікерів фестивалю щорічно формуються згідно актуальним вимогам маркетингового ринку та його діючих фахівців.

Кожен раз захід відвідують понад 500 учасників, серед яких рекламісти, маркетологи, PR-фахівці, дизайнери, креативні директори і власники бізнесу.

За сім років фестиваль відвідали спікери із США, Німеччини, Франції, Канади, Словенії, Білорусі, Росії. Серед них були представники світових мережевих дизайнерських агентств і маркетингових компаній Saachi&Saachi Ukraine, R&I MOSCOW, Banda Agency, HAVAS Worldwide Ukraine, Advanter Group, Ogilvy Ukraine, BBDO, Leo Burnett Ukraine.

Креативний партнер XI Remarketing – агентство BBDO Ukraine.

Засновник фестивалю, директор агентства Kharkov Leading Media Олександр Івченко: “Співпраця з самим креативним агентством країни – BBDO Ukraine – це квінтесенція всієї нашої багаторічної діяльності. Нам приємно бути в одному ряду з такими брендами як: Lexus, Pepsi, Visa, Snickers, WOG, Nemiroff, LeBoutique, Staropramen, lay's, Orbit."

Концепція цього фестивалю – "Стань рятувальником брендів".

“Ми запитали себе: як почували б себе бренди, будь вони живими, в оточенні більш сильних конкурентів, більш агресивних суперників на полиці. Хто прийде їм на допомогу і навчить виживати, міцно захищати свою нішу і свою частку на ринку? Remarketing в нашому уявленні – як школа боксу для брендів і їх менеджерів. Насичена майстер-класами захід за короткий термін обіцяє навчити вас і ваші бренди виживати в жорстокому світі маркетингу, дистрибуції та мерчандайзингу", – прокоментував креативний директор BBDO Ukraine Денис Келеберденко.

Замість червоного купальника – костюм. Замість серіалів і повнометражних фільмів – річні звіти. А замість недбайливих плавців – бренди.

У потоці сірих буднів працівники сфери маркетингу, займаючись своїми повсякденними завданнями, не помічають самого головного – їх брендам боляче. Вони страждають від крутості інших і не можуть вибратися з маркетингового дна. З кожним днем ці бренди все більше потребують допомоги. Настав час для активних дій.

Організатори запевняють, що вам варто задуматися про порятунок свого бренду, якщо ви:

  • маркетолог, а у вашої компанії падають продажі;
  • PR-менеджер, а ваш бренд потопає в негативі;
  • Рекламіст, а ваш рекламний бюджет прогорів;
  • Web-фахівець, а ваш SEO не оптимізує;
  • Бренд-менеджер, а ваш бренд страждає;
  • Бізнесмен, а бізнес зазнає аварії;
  • SMM-спеціаліст, а групи атакують боти.

Фестиваль Remarketing – це джерело нових ідей і оригінальних рішень, майданчик для комунікації, яка дозволяє привнести зміни в свій маркетинг і зробити його на порядок ефективніше.

Remarketing вже традиційно ділитися на дві частини. Перша – виступи хедлайнерів і ток-шоу. Друга частина – секційні лекції та майстер-клас від Школи реклами та дизайну "Багаж". Наші кавові друзі 25 Coffee Roasters будуть бадьорити і освіжати всіх гостей в режимі нон-стоп.

Квитки на ХІ Remarketing вже у продажу. Ви можете придбати їх на сайті: http://www.remarketing.in.ua/

Захід буде проходити за адресою: пр. Незалежності, 2, Premier Palace Hotel Kharkiv. Подробиці за телефоном (050) 498 09 88.

comments powered by HyperComments