Remarketing представляє хедлайнерів 11ого фестивалю

Субота, 28 жовтня 2017, 14:36
2 листопада 2017 року у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться XI Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing, який є найбільшею бізнес-подією Східної України. Організатор заходу — агентство Kharkov Leading Media.
Remarketing представляє хедлайнерів 11ого фестивалю

Головною метою ХІ Remarketing є створення умов для успішного професійного розвитку фахівців у сфері маркетингових і рекламних комунікацій. Фестиваль передбачає виступи понад 20 спікерів-експертів у різних областях маркетингу. Доповіді спікерів будуть розділені на 3 тематичних потоки: «Стратегічний маркетинг», «Інтернет-маркетинг і діджитал», «Реклама та PR». Хедлайнерами заходу виступлять Дмитро Розенфельд, Сергій Кожевников та Ігор Гут.

Дмитро Розенфельд – відомий маркетолог, власник маркетингової компанії "Rozenfeld Office". Дмитро Розенфельд має безліч звань і нагород. З осені 2006 р. обіймав посаду віце-президента по маркетингу Національної Телекомпанії України. У 2008 році був запрошений на посаду заступника генерального директора медіа-холдинг РБК-Україна. З 2010 року, Дмитро відкриває незалежну маркетингову практику і успішно веде компанії українського та міжнародного бізнесу. Займаючись в тому числі і політичним маркетингом, Дмитро працює з найвідомішими українськими політиками і бізнесменами. У 2013 році заснував закрите агентство ROZENFELD OFFICE, що спеціалізується на Intelligent marketing і продажах на складних конкурентних ринках. У 2014 році відкрив бюро по виробництву презентацій Rozenfeld Intelligent Presentations. 

Сергій Кожевников – креативний директор BBDO Moscow. До 2011 року Сергій працював у провідних рекламних агенціях України. Кар'єру в BBDO почав з посади Creative Group Head, яку займав в 2011-2013 рр. Потім перейшов на позицію Deputy Creative Director, а з 2014 року є креативним директором агентства BBDO Moscow. У портфоліо Сергія представлені успішні кампанії, створені для таких найбільших клієнтів російського рекламного ринку, як Carlsberg, Tuborg, Медіа Маркт, Клинський, МКБ, Ощадбанк, Bayer, PepsiCo, Pfizer, Ельдорадо, Mercedes-Benz, UNAIDS, Exxon Mobil, Profi.ru, Інмарко та ін. Роботи Сергія Кожевнікова були удостоєні нагород на багатьох фестивалях, у тому числі Epica, Cristal Festival, Red Apple, Golden Drum, Golden Hammer, EFFI, KIAF та ін. Також Сергій Входив до журі фестивалів KIAF (2015), Ідея! (2014), Red Apple (2012).

За численними проханнями і просто тому, що його виступ на Re рік тому було дійсно крутим, хедлайнером XI Remarketing знову стане Ігор Гут – партнер шведського проекту DYB| Develop Your Business! Системний дослідник українського бізнесу. Стратегічний маркетинг і бізнес-моделі є його ключовими компетенціями. Поєднуючи успішний бізнес-досвід з науковим підходом, Ігор спрощує складні моделі до практичних інструментів. У програмах DYB Ukraine взяли понад 500 компаній. З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу Brocard Ukraine (Увійшла в топ-10 найефективніших в ритейлі (Forbes) і в топ-100 найбільш прибуткових компаній України (Дело.UA). Ігор входить в Advisory Board ряду українських та міжнародних компаній. Засновник DYB Business Club. Кандидат економічних наук, захистив дисертацію в області поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об'єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління МФВ (є частиною Open Society Foundation, заснованої Джорджем Соросом).

“За фестивалем Remarketing ми стежимо досить давно. Неодноразово відвідували в якості гостей, в минулому році виступали з доповіддю. А в цей раз перейнялися концепцією і вирішили підтримати конференцію в якості генерального партнера. Маркетинг – це основа, на якій будується будь-який бізнес. Такі чудові проекти, як Remarketing, дозволяють переймати досвід колег та стежити за розвитком всієї індустрії" – керівник відділу маркетингу компанії "Япошка" Олександр Питора.

Remarketing вже традиційно ділитися на дві частини. Перша – виступи хедлайнерів і ток-шоу. Друга частина – секційні лекції. Наші кавові друзі 25 Coffee Roasters будуть бадьорити і освіжати всіх гостей в режимі нон-стоп.

Свіжа новина: На ADC*UA awards креативна концепція Ювілейного Remarketing з кодовою назвою "бомж" від Arriba! потрапила в шорт лист категорії INTEGRATION&INNOVATION, а герої знайшов XI RE – "Морожко", "Молочко" і "Вафелька" від BBDO Ukraine взяли срібло в категорії DESIGN&CRAFT і 3 бронзи в категорії PRINT&OUTDOOR. 

Квитки на ХІ Remarketing вже у продажу. Ви можете придбати їх на сайті.

comments powered by HyperComments