Харків'янам сподобалося давати показання у Viber

Середа, 12 липня 2017, 20:33
Харків'яни активнj cкористалися додатком Viber для передачі показань лічильників води.
Харків'янам сподобалося давати показання у Viber


Понад 3 тисячі абонентів КП «Харківводоканал» передають показання приладів обліку води за допомогою меседжера, повідомляє «Справжня Варта».

Як вважає директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, завдяки своїй простоті і зручності новий електронний сервіс набуває популярність серед харків'ян.

«Якщо в перший місяць, коли був запущений сервіс, ним скористалися близько 600 абонентів, то в червні їх уже було понад три тисячі. Показання передаються в режимі онлайн. У повідомленні необхідно вказати свої адресу, прізвище або особовий рахунок абонента, а також показання приладів обліку», – зазначив Тарас Грущак.

За його словами, спеціальний номер Viber (050) 355-12-12 призначений тільки для прийому показань у вигляді повідомлень. Дзвінки на даний номер недоступні.

При цьому всі сервіси для передачі показань приладів обліку, які раніше діяли, також доступні і працюють в штатному режимі: переказувати дані лічильників води, як і раніше, можна за багатоканальним телефоном, через call-центр, сайт або за допомогою квитанцій, в яких зазначаються дані абонента.

На підприємстві зазначають, що для коректних нарахувань за послуги водопостачання та водовідведення абонентам КП «Харківводоканал» слід передавати показання приладів обліку води до 20 числа кожного місяця.

Більше новин читайте на сайті «Справжньої Варти».

comments powered by HyperComments