ІТ-компанії боротимуться з мовою ворожнечі в Інтернеті

П'ятниця, 3 червня 2016, 09:52
Робити реальні кроки проти поширення національної та релігійної ненависті закликала Єврокомісія. Відгукнулися Facebook, Twitter, YouTube і Microsoft.
ІТ-компанії боротимуться з мовою ворожнечі в Інтернеті

За повідомленням прес-служби ЄК, провідні гравці світового ІТ-ринку підписали особливий кодекс дій. Вони взяли зобов'язання запобігати поширенню мови ворожнечі. Задля цього кожна компанія розробить внутрішні процедури і проведе навчання працівників, які будуть оперативно відслідковувати появу в соцмережах нетолерантних та агресивних висловлювань, і протягом 24 годин вилучати зміст і блокувати доступ до них.

На шляху такої боротьби ІТ-компанії планують зміцнити співпрацю з цивільними громадськими організаціями, що будуть допомагати ідентифікувати агресивний словесний контент. Надалі ці компанії ділитимуться своїм досвідом з іншими підприємствами, платформами і операторами засобів соціальних мереж.

Як пише MediaSapiens, використання мови ворожнечі в російських та українських теле- і радіоефірах, інтернет-виданнях і друкованих ЗМІ є одним з факторів розпалювання збройного конфлікту на Сході України. До такої спільної думки дійшли українські та російські журналісти — учасники семінару «Роль засобів масової інформації у запобіганні та боротьбі з пропагандою національної, расової та релігійної ненависті, що представляє собою підбурювання до дискримінації, ворожнечі і насильства», що відбувся 20 жовтня 2015 року в Женеві під егідою Верховного комісара ООН з прав людини.

comments powered by HyperComments