Авіаскандал: пасажира викинули з літака / ВІДЕО, ІНФОГРАФІКА

Середа, 12 квітня 2017, 01:19
Внаслідок скандалу авіакомпанія втратила $750 млн.
Авіаскандал: пасажира викинули з літака / ВІДЕО, ІНФОГРАФІКА

Пасажира американської авіакомпанії United Airlines силою змусили звільнити своє місце на рейсі 3411, оскільки з'ясувалося, що працівникам компанії не вистачило місця. Як повідомляє Buzzfeed, перевізник перевищив ліміт дозволених для продажу місць. Через це четверо співробітників не могли вилетіти на борту цього літака.

Бажаючим запропонували поступитися місцем, але жоден з пасажирів не погодився. Тоді менеджер авіакомпанії заявив, що вибере 4 випадкових людей, які повинні будуть зійти. Він вказав на одного чоловіка, проте той відповів, що не може поступитися своїм місцем, бо є лікарем і його чекають пацієнти.

Тоді менеджер викликав охорону в складі трьох осіб, які почали виштовхувати чоловіка силою.

За словами одного з пасажирів літака, пізніше чоловікові дозволили повернутися на борт. Коли він повернувся, його обличчя було в крові.

У компанії United Airlines прокоментували цей скандал так: «Квитки на рейсі 3411 з Чикаго в Луїсвілл були перепродані. Після того, як наша команда шукала добровольців, які б вийшли, один клієнт відмовився покинути літак і правоохоронні органи попросили його залишити борт. Ми вибачаємося за ситуацією з перепродажем квитків. Подальша інформація по пасажиру повинна бути скерована у відповідні органи».

Пізніше гендиректор United Airlines Оскар Муноз вибачився за резонансну висадку пасажира, зазначивши, що в компанії проводиться власне розслідування, а загалом співробітники діяли відповідно до інструкцій.

«Я все-таки вважаю, що є уроки, які ми можемо отримати з цього досвіду, тому ми дуже серйозно враховуємо обставини, які викликали цей інцидент. Ставитися до наших клієнтів з повагою - наша головна цінність, і ми завжди повинні про це пам'ятати, незалежно від того, як складається та чи інша життєва ситуація», – написав Муноз.

Також цей інцидент прокоментували в Департаменті транспортування США (USDOT): «Департамент відповідає за права споживачів і розглядає випадок із самовільною висадкою пасажирів з рейсу 3411 United, щоб зрозуміти, що компанія дійсно перепродала квитки. Компанії дозволено примусово висаджувати пасажир, коли немає добровольців, згодних поступитися місцем, проте кожен перевізник відповідальний за свої пріоритети в таких випадках».

У Чиказькому департаменті авіації також заявили, що співробітники у випадку з рейсом 3411 діяли відповідно до інструкцій працівника авіаційної безпеки.

Один із співробітників департаменту, який причетний до інциденту, зараз знаходиться у відпустці до з'ясування обставин.

У поліцейській дільниці Чикаго повідомили, що пасажир, якого силою висаджували з літака сам впав, вдарившись обличчям об підставку для рук на сидінні. (Нічого не нагадує, ні?)

Як потрібно поступати в ситуаціях, коли авіакомпанія не залишила вільних місць, а перепродала квитки на рейс, йдеться в Зведенні федеральних правил (CFR) США. Перш за все, авіакомпанії зобов'язані створити всі умови, щоб пасажирам, які купили квиток на літак, не довелося звільняти своє місце. У ситуації, коли немає людей, згодних поступитися місцем, федеральні правила передбачають «політику пріоритетів», в якій чітко прописано, які категорії пасажирів в таких випадках повинні першими покинути своє місце. Крім того, політика пріоритетів не повинна викликати у пасажирів відчуття переваги або неповноцінності перед іншими присутніми на борту літака.

Пасажир, якого примусово висадили, згідно з федеральними правилами, може претендувати на 200-400% відшкодування вартості квитка.

Після цього інциденту капіталізація авіакомпанії United Airlines впала більш ніж на $750 млн – з $22,5 млрд до $21,7 млрд.

 

comments powered by HyperComments