Як виглядає перший інклюзивно-ресурсний центр на Харківщині

Четвер, 1 лютого 2018, 13:11
На Балаклійщині відкрили перший в області інклюзивно-ресурсний центр.
Як виглядає перший інклюзивно-ресурсний центр на Харківщині

Про це повідомляє прес-служба ХОДА. 

У центрі можуть займатися діти від 3 до 18 років. З ними проводять уроки в ігровій формі за новітніми методиками.

Заклад розташований на першому поверсі будівлі Балаклійської ЗОШ №1 ім. О.А. Тризни. Малечу приймають вчитель-логопед,  психолог, дефектолог, вчитель з лікувальної фізкультури.

«У вересні керівник області Юлія Світлична та Марина Порошенко підписали меморандум про співпрацю між ХОДА та Всеукраїнською благодійною організацією «Благодійний фонд Порошенка» щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні. Харківська область є флагманом у реалізації президентських ініціатив. Ми почали активну роботу щодо створення інклюзивного освітнього середовища у нашому регіоні, - відзначив під час відкриття центру заступник голови ХОДА Анатолій Бабічев. - Восени в одній зі шкіл Харкова було відкрито ресурсну кімнату для дітей з особливими освітніми потребами. Сьогодні відкриваємо перший в області інклюзивно-ресурсний центр».

Центр має сучасне обладнання й розподілений на декілька зон. Так, у світлій сенсорній зоні є система шведських стінок з мотузковим набором, м’ячі-крісла, батут, ігровий куточок «сухий дощ», який стимулює  тактильну систему, ігровий та  масажний килимки, «масажні полусфери», які знімають м’язову напругу та покращують кровообіг, м’який модульний конструктор, що розвиває у дітей уяву та моторику. Окрім того, в центрі встановлено масажний стіл, мультимедійне обладнання, спеціальні дитячі меблі, фліп-чарт, інтерактивне панно з фетру тощо.

Нагадаємо, у листопаді губернатор Харківщини Юлія Світлична зазначила, що у наступному році в регіоні відкриється 15 ресурсних кімнат та 25 медіатек. «За 2018 рік плануємо відкрити 15 ресурсних кімнат та 25 медіатек, - навела дані керівник області. - Будемо створювати інклюзивно-ресурсні центри в районах області, готувати кадри та робити все, щоб можливості були рівними для всіх дітей, попри те, де вони живуть – в обласному центрі, маленькому містечку чи віддаленому районі. Усі діти  - однакові, тому й умови для навчання мають бути для них однаковими».

comments powered by HyperComments