Математика та логіка тарифів метро

Віктор Ткаченко  |  Вівторок, 14 грудня 2010, 12:10
Ми вже, здається, призвичаїлися до нових підвищених цін на послуги метро. Ціни підвищували, аргументуючи це збитковістю підземки, апелюючи до ринкових відносин і цінностей капіталізму.
Математика та логіка тарифів метро

Проте метро не пересічна комерційна структура, його капітальні витрати (на будівництво нових гілок тощо) завжди компенсували бюджети різних рівнів, при цьому не обтяжуючи його рівнозначним з приватними підприємствами тягарем податків. Відтак, намагання керівництва даної установи отримати всі переваги приватного підприємства, зберігши всі свої пільги, виглядають нахабно і нелогічно.

Ба більше,не слід забувати, що метро майже всюди, де воно існує, не є прибутковим і перебуває на міському або державному балансі. Проте його не закривають, а розбудовують, маючи за мету не отримання надприбутків, а розвантаження надземних транспортних магістралей, задля забезпечення нормального функціювання міста. Більші ціни на жетони – менше пасажирів під землею – затори на горі – збитки для всього міста (від окремих громадян до підприємств) і жахлива екологія на додачу. Все просто і наочно.

То невже ми принесемо Харків у жертву зажерливості окремих управлінців, удовольнившись їх сумнівною тезою про обов’язкову і безпосередню прибутковість всіх без винятку підприємств?  

 

comments powered by HyperComments