Центр Харкова – ідеальне місце для створення пішохідної зони

П'ятниця, 15 липня 2016, 14:14
Але для того, щоб центр міста став пішохідним, необхідна підтримка громадськості та сприяння з боку міської влади.
Центр Харкова – ідеальне місце для створення пішохідної зони

У медіацентрі «Накипело» відбулася презентація концепції створення пішохідної туристичної зони в історичному центрі міста, розробленою ГО «Товариство учасників руху». Пішохідна зона має охопити вулицю Квітки-Осв’яненка та верхню частину Університетської, Спартаківський провулок, Університетську гірку, Покровський сквер та площу Конституції.

«Нарешті ми вийшли на таку проектну концепцію, яка дозволяє вже з серйозними аргументами говорити про те, що пішохідна туристична зона, яку ми умовно називаємо Старим містом, не тільки може, а й повинна бути створеною в Харкові, – підкреслив Віктор Козоріз, віце-президент ГО «Товариство учасників руху», – тенденції, які сьогодні наявні в багатьох пересичених автомобілями містах, говорять про те, що великої актуальності набуває розвиток пішохідного та велосипедного руху. Автомобіль вже перестав бути тією священною коровою, на яку всі моляться і якій створюють всі умови».

Козоріз розповів, що представники «Товариства учасників руху» вже три роки вивчають ситуацію в центрі міста. За його словами, це ідеальне місце для створення пішохідної зони. Тому дивно, що цей факт був до цих пір непоміченим, адже ця зона унікальна. Тут є чимало історичних пам’яток, проте екскурсій там ніхто не проводить. А самі вулиці залишаються заставленими припаркованими автомобілями. Наприклад, на вулиці Квітки-Основ’яненка можна налічити до 500 авто щоденно. «Якщо ви бували в європейський містах або навіть деяких українських, – Львові, Чернівцях, Вінниці, Полтаві – то ви знаєте, що там в центральній частині міста є пішохідна зона. Де немає місця для автомобілів або воно дуже обмежене. І основний пріоритет належить пішоходам».

Віктор Козоріз підкреслив, що перший крок, який необхідно зробити задля організації пішохідної зони – це заборонити пакувати в центрі міста автомобілі та перевести транспортні потоки на інші вулиці. А її подальше наповнення має бути розроблене на конкурсній основі. Мета цієї кампанії – заручитися підтримкою громадськості та переконати владу в тому, що вже не залишилось часу для дискусій.

comments powered by HyperComments