Система електронного квитка у харківському метро не запрацює з 1 лютого

Про це повідомив заступник міського голови з питань інфраструктури Євген Водовозов, передає SQ.
За його словами, він не може назвати терміни усунення всіх проблем у роботі програми у наземному транспорті. Але поки спостерігається нестабільність у роботі наземної системи квитка, в метро її встановлювати не будуть. "Ми не можемо ризикнути навіть одним турнікетом в метро", - підкреслив Водовозов.
Нагадаємо, цього року у Харкові запустили систему електронних квитків у міському електротранспорті. Близько 7,5 тисячі карток і 22,5 тисячі разових квитків для проїзду у наземному електротранспорті придбали в Харкові 1 грудня – в день запуску системи єдиного електронного квитка E-ticket. Раніше повідомлялося, що в метро електронний квиток запрацює з січня 2018 року.
Пізніше термін перенесли на лютий 2018 року. Повідомлялося, що у кожному вестибюлі метрополітену буде встановлено спочатку лише по одному терміналу, їхня кількість збільшиться лише поступово.