Ситуація на Панютинському ВРЗ залишається критичною: Світлична звернулась до Зеленського

П'ятниця, 5 червня 2020, 16:28
Народний депутат України Юлія Світлична звернулась до Президента України Володимира Зеленського з проханням привернути увагу уряду до ситуації, що склалась на одному з великих підприємств Харківської області.
Ситуація на Панютинському ВРЗ залишається критичною: Світлична звернулась до Зеленського

Як повідомила депутат на своїй сторінці у соцмережі Facebook, колектив Панютинському ВРЗ вже зараз хоче бачити не тільки перспективні плани, а й конкретні дій з боку уряду щодо стабілізації роботи заводу.

«Мінінфраструктури та «Укрзалізниця» підтверджують рішення про створення ДП «Укрвагонбудремсервіс», до якого увійдуть Панютинський, Дарницький і Стрийський вагоноремонтні заводи. Головним підприємством буде визначено Панютинський ВРЗ. Таке рішення підтримувала спочатку, в даному випадку об'єднання посилить можливості виробників», - написала Світлична.

Світлична підкреслює, що колектив підприємства хоче бачити не лише перспективні плани, а й конкретні дії з боку уряду щодо стабілізації роботи державного підприємства саме зараз.

«Не формальний підхід до проблемної ситуації, що існує, а результат. Потрібні від держави системні замовлення, інвестиції в модернізацію виробництва. Держзамовлення в травні на ремонт 140 вагонів і роботи з різання вагонів не рятує підприємство», - написала вона.

Нагадаємо, термінові заходи, направлені на вихід заводу з кризи, Юлія Світлична наполягала що у лютому поточного року. Панютинський вагоноремонтний завод під Лозовою раніше був одним з найбільших підприємств «Укрзалізниці», а також забезпечував лозовчан робочими місцями.

У квітні Юлія Світлична направила депутатське звернення на ім’я Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля та Міністра інфраструктури Владислава Криклія з вимогою терміново розглянути на засіданні Уряду ситуацію, що склалася на Панютинському ВРЗ та вжити всі можливі заходи щодо недопущення переведення роботи підприємства на неповний робочий тиждень.

Неефективне управління призвело до того, що завод простоює, замовлень немає, йдуть скорочення, а робітники одержують мізерну зарплату. У 2018 році Панютинський вагоноремонтний завод на Харківщині побудував більше 1.5 тисяч вагонів. А в цьому 2019 році - жодного. У лютому був призначений новий директор Панютинського вагоноремонтного заводу - В'ячеслав Коваленко, але ситуація на краще не змінилась.

comments powered by HyperComments