В Дніпрі збирають повністю низькопідлоговий український трамвай

Неділя, 22 листопада 2020, 16:15
Новий трьохсекційний 100% низькопідлоговий трамвай збирає компанія «Татра-Юг» на виробничих потужностях Південного машинобудівного заводу імені Макарова
В Дніпрі збирають повністю низькопідлоговий український трамвай

В Україні скоро з’явиться іще один 100% низькопідлоговий трамвайний вагон – його виготовляє ТзОВ «Татра-Юг» на виробничих потужностях Південного машинобудівного заводу імені Макарова у Дніпрі. Світлини виробництва нового трамвайного вагона оприлюднили на офіційній сторінці Дніпропетровської обласної державної адміністрації у соцмережі «Фейсбук». Вони були зроблені під час відвідування «Південмашу».

Зазначимо, що про розробку лінійки повністю низькопідлогових трамваїв компанія ТзОВ «Татра-Юг» заявила на початку осені 2018 року. Тоді було представлено проекти і візуалізації двох- і трьо-секційного трамвайного вагона із 100% низьким рівнем підлоги. На відміну від низькопідлогових трамваїв концерну «Електрон», вагони компанії «Татра-Юг» матимуть поворотні візки і таким чином менше зношуватимуть колію у кривих. І якщо дочірнє підприємство СНУП «Електронтранс» львівського концерну використало у конструкції своїх трамваїв візки конструкції німецької компанії «Транс-Тек» і електрообладнання спочатку російської компанії «Чергос», а потім польської компанії «Еніка», то ТзОВ «Татра-Юг» розробила власну конструкцію візків для низькопідлогових трамваїв і використовує електрообладнання трамваїв виключно українського виробництва.

Із світлин, які оприлюднили у Дніпропетровській ОДА видно, що трьохсекційний трамвайний вагон із 100% низьким рівнем підлоги має високий відсоток готовності – виготовлено уже всі кузови секцій, які потрібно з’єднати вузлами зічленування і встановити вагон на візки. Планується, що 100% низькопідлоговий трамвай від «Татра-Юг» будуть випробовувати в столиці України.

Крім роботи над виготовленням нової моделі трамвайного вагона, ТзОВ «Татра-Юг» продовжує виготовлення трамвайних вагонів К1Е6 для єгипетського міста Александрії – це перший в історії українського трамваєбудування контракт на постачання трамваїв українського виробництва поза межі країн колишнього СРСР. Окрім цього ТзОВ «Татра-Юг» виграло тендер на постачання трамваїв до Румунії.

Зазначимо, що компанія ТзОВ «Татра-Юг» розпочила виготовлення трамваїв в Україні у середині 1990-х років. На початку компанія за ліцензією концерну «ЧКД-Прага» виготовляла трамвайні вагони Т6В5. На початку 2000-х років було розроблено український високопідлоговий трамвай із транзисторною системою керування тяговим електроприводом К1. Продовженням був частково низькопідлоговий трамвай К1М. У кінці 2000-х компанія «Татра-Юг» розробила і виготовила трисекційний частково низькопідлоговий трамвай К1М8.

У 2017 році презентовано трьохсекційний трамвайний вагон К1М6 із 85% низької підлоги у салоні. Після успішних випробовувань у Дніпрі, Кам’янському та Києві, трамвай К1М6 був придбаний КП «Київпастранс». Загалом компанія ТзОВ «Татра-Юг» освоїла виробництво 8 моделей трамвайних вагонів.

За словами засновника і керівника ТзОВ «Татра-Юг» Анатолія Кердівари рівень локалізації виробництва трамваїв в Україні сягає 95%. Зокрема у конструкції трамваїв використовується вітчизняна силова електроніка Запорізького електроапаратного заводу.

Фото – прес-служба Дніпропетровської ОДА.
 

comments powered by HyperComments