За період роботи Кернеса у Харкові значно погіршився стан трамваїв та тролейбусів

Середа, 2 вересня 2015, 07:58
Інфраструктура міського електротранспорту зменшилася та погіршилася, кількість маршрутів, депо та рухомого складу також, а трамвайні дрифти просто замучили чи не щодня городян.
За період роботи Кернеса у Харкові значно погіршився стан трамваїв та тролейбусів

Так коментує п’ятирічну діяльність мера Кернеса Дмитро Булах - харківський громадський активіст.

Він каже, робота мера Кернеса – це повний застій в розвитку міста. А ще в часи правління Януковича Харків був місциною для апробації «системи розправи з опонентами». Харків відомий тим (завдяки Кернесу), що тут з’явилося таке явище, як «титушки». Саме вони зачасту влаштовували напади проти його супротивників. А ще що цікаво, у цьому явищі брав участь сам Кернес.

Окремо, каже Булах, слід сказати про міське господарство. Варто відзначити особливий менеджерський хист чинного мера. Так, у місті стало чистіше, і дитячі майданчики з лавами поставили, однак разом з тим, міська інфраструктура деградувала. Особливо, каже громадський діяч, це стосується міського електротранспорту. Зменшилася кількість маршрутів, кількість депо, рухомого складу. Трамваї зістрибують з рейок чи не щодня. «Публічний простір міста також постраждав через волюнтаризм рішень міського голови та фактичну відсутність головного архітектора міста», - повідомив Булах.

За словами громадського діяча, влада у Харкові стала більше закритою та корумпованою. Саме  успіхи в створенні чистоти та благоустрою у Харкові здійснюються через ці непрозорі схеми, які вигадує мер та його оточення. В структурах влади міста працюють цілі родини та династії. Наприклад, чоловік заступника мера Марини Стаматіної працює керівником підземки, і таких прикладів багато.

На думку Булаха, місту потрібні кардинальні реформи і в плані виконавчих органів, і в плані комунальних підприємств.

 

comments powered by HyperComments