Чи можливо заощадити на підготовці дитини до школи?

Понеділок, 29 серпня 2016, 08:15
Дослідження купівельних переваг в рамках підготовки дітей до школи показали, що на ринку відбувся перерозподіл продажів: істотно зросла частка продажів ринків і торгових центрів під відкритим небом. Економічні експерти вважають, що такі цифри дають привід говорити про зміну портрета покупця.
Чи можливо заощадити на підготовці дитини до школи?

Причини переорієнтування покупця прості: велика для середнього сімейного бюджету сума витрат на підготовку школяра до нового навчального року та, як наслідок, бажання витратити кошти максимально ефективно. Згідно з дослідженнями, аргументами на користь вибору ринків і торгових центрів під відкритим небом стали: ціна нижче, ніж в супермаркетах (34%); можливість купувати товари дрібним оптом (28%); можливість торгуватися (25%) та інші причини.

Фінансові консультанти вважають, що вибір "ринкового" формату продажів більшістю покупців шкільних товарів не випадковий: такий формат дозволяє придбати якісний товар, заощадивши при цьому значні кошти. Крім того, більшість великих торгових майданчиків, наприклад, торговий центр "Барабашово" працюють в режимі "шкільний ярмарок". Це означає, що весь торговий центр (а не окремі магазини, як в супермаркетах) працюють в режимі шкільного ярмарку.

Разом з тим фінансові консультанти, аналізуючи сімейний бюджет, нагадують ще одне правило розумного планування - опт. Йдеться про так званих малих оптових закупівлях, вигоду від яких швидко можна порахувати на прикладі хоча б канцелярії. На думку фахівців, в цьому році майданчика дрібнооптової торгівлі шкільними товарами і приладдям тільки одного торгового центру "Барабашово" дадуть не менше 65% всіх продажів шкільних товарів у регіоні.

"Раціональний споживач робить вибір у бік більшої майданчики для покупки, де з одного боку можна купити все товари, з іншого боку - знайти товари за нижчою ціною, так як продукт досить стандартизований і продавців значно більше", - вважає економічний експерт Денис Давидов . "Навіть не будучи професійними економістами, ми розуміємо, що так звані малі оптові покупки більш вигідні з трьох причин. Перша - це можливість отримати більшу знижку. Друге - це економія часу і витрат. І третя - з ростом курсу валют та загального рівня цін велика ймовірність, що аналогічні товари в майбутньому будуть коштувати дорожче ", - зазначив експерт.

comments powered by HyperComments