У Нью-Йорку мало хто уявляє, що таке Харків - Гаррієт Мучлі-Вайс

П'ятниця, 23 вересня 2016, 16:02
Щоб просувати свій бренд, потрібно, перш за все, стати впізнаваним. Про це повідомила засновник і керуючий партнер Strategy XXI Partners Харрієт Мучлі-Вайс на Міжнародному економічному форумі, який проходить у Харкові.
У Нью-Йорку мало хто уявляє, що таке Харків - Гаррієт Мучлі-Вайс

«У Нью-Йорку ви виходите на вулицю і говорите: я з Харкова, але люди навіть не уявляють, про що ви говорите. Я наполягаю на тому, що ви повинні проводити більше роботи, щоб бути більш впізнаваним. Це буде ваша конкурентна перевага», - зазначила засновник і керуючий партнер Strategy XXI Partners Харрієт Мучлі-Вайс.

Крім того, за її словами, необхідно донести до інвестора, чим саме унікальна ваша компанія.

«Мінус у тому, що тут нічого немає англійською, тут немає нічого, щоб я могла привезти додому, щоб воно могло виглядати конкурентоспроможними. Наприклад, якщо я привезу з собою пляшку води, я не зможу пояснити людям, що вони повинні вкладати в цю компанію, і закуповувати цю воду для своїх магазинів», - підкреслила Харрієт Мучлі-Вайс.

За її словами, Strategy XXI Partners працює в Індонезії з компанією з харчової індустрії. «Ніхто не знав цю компанію, але вони почали з того, що стали посилати своїх продавців на тренінги. Найголовніше - навчити людей», - зазначила Харрієт Мучлі-Вайс.

Вона також підкреслила, що світ хоче відчути, що таке Україна і у що тут можна інвестувати, і перший крок до цього - вкладати у своїх працівників. «Я бачила багато угод, які зривалися, бо інвестори приїжджали на фабрику, а там були нещасливі працівники. Інвестори думають, що ви будете ставитися до них так само. Ваші люди повинні розповісти, чому варто в них вкладати», - порадила Харрієт Мучлі-Вайс.

comments powered by HyperComments