На Харківщині школярі мріють про власне радіо

Юлія Гуш  |  Понеділок, 19 лютого 2018, 18:35
Завдяки ідеї створити шкільне радіо вони стали переможцями конкурсу «Я – інноватор!».
На Харківщині школярі мріють про власне радіо

В загальноосвітній школі №2 селища Донець (Балаклійський район) планують створити радіо «Cool school». Ця ідея свого часу виникла у семикласників після візиту до країни професій «Франсильванія» та їх подальшого знайомства з локацією «Радіо. Діджей». Завдяки ній вони перемогли в конкурсі «Я – інноватор!» та отримали 15 тисяч гривень на її реалізацію.

«Наша ідея про створення шкільного радіо комусь видається банальною, проте «хто володіє інформацією, той володіє світом», – підкреслила вчителька Ольга Царук, – ми хочемо стати справжнім прес-центром школи: навчати, інформувати та, звичайно, розважати! А головне, що нашу справу зможуть продовжити молодші школярі».

Проте для реалізації цієї ідеї виграних грошей недостатньо. Тому був запущений збір коштів на порталі Go Fund Ed, які мають згодом піти на придбання необхідного для радіо обладнання – починаючи з кабелів і закінчуючи акустичною системою.

Випуски радіопередач будуть стосуватися «сучасного життя». Для цього школою вже були зроблені перші кроки. Наприклад, учні вже провели кастинг діджеїв та склали список гостей майбутніх ефірів. Також заплановано, що шкільний психолог та тренер будуть давати корисні поради для учнівської аудиторії, а інші школярі зможуть ділитися власними ідеями завдяки «вільному мікрофону».

«Сучасні діти вміють критично мислити, аналізувати та знаходити рішення, – наголосила Царук, – вони позитивно впливають на середовище, у якому зростають, не бояться помилятися, бути активними та комунікабельними, вміють відстоювати власну точку зору. Діти матимуть чудову нагоду бути ініціаторами та центром шкільних подій, відчути себе значущою частиною великої спільноти. У майбутньому такі активні школярі стануть справжньою знахідкою для коледжу, університету – і що найважливіше – для своєї держави».

comments powered by HyperComments