Зураб Аласанія на лекції Вуличного університету: «140 літер – і до побачення!»
Він висловив своє ставлення до ЗМІ та журналістики загалом, розповів про харківську, українську журналістику на світовому тлі, про розподіл ЗМІ за типом власності. За його словами, 70 % української аудиторії дивиться телебачення, а 30 % - шукає інформацію в Інтернеті.
Багато часу Зураб присвятив тенденціям в сучасній журналістиці, які диктує новий споживач інформації, той, хто не бажає читати довгі тексти і надає перевагу відео.
Послухати безкоштовну лекцію ВУХ прийшли близько 50 людей, переважно це були студенти. Після розповіді присутні мали можливість поставити запитання. Хоча тема стосувалася переважно журналістської роботи, захід зацікавив багатьох.
Як виявилось, проблеми засобів масової інформації, каналів масової комунікації та контенту, яким вони наповнені хвилюють не тільки медійників. Народ слухав уважно, повсідавшись на каремати, цікавився прикладами незалежних медіа-ресурсів, журналістською етикою та новітніми тенденціями у ЗМІ.