КП «Харківводоканал» ввело нові електронні сервіси
На лицьовому боці квитанцій «Харківводоканалу» розміщений QR-код, який прив'язаний до особового рахунку абонента. Абонент, маючи квитанцію і смартфон, в режимі онлайн може подивитися заборгованість по своєму особистому рахунку і здійснити оплату послуг підприємства через сервіси, які пропонують банки.
Абоненти тепер також мають можливість передати показання приладів обліку води через додаток «Viber».
«Даний сервіс введений для того, щоб абонентам було простіше передавати показання приладів обліку води. Для цього потрібно надіслати повідомлення на номер (050) 355-12-12, в якому вказати свою адресу, прізвище або особовий рахунок абонента, а також показання приладів обліку холодної та гарячої води. Ця інформація буде автоматично внесена, оброблена, і на її основі буде сформований рахунок за спожиті послуги. Нові електронні сервіси дозволять передати показання приладів обліку води або здійснити оплату, не виходячи з квартири. Для цього потрібен смартфон і доступ до інтернету», - повідомив директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак.
Номер «Viber» (050) 355-12-12 призначений виключно для прийому показань у вигляді повідомлень.