Оформлювачі вітрин у Харкові оголосили рестарт

Середа, 12 серпня 2020, 09:29
Обрати найкреативнішу вітрину та допомогти її автору отримати Приз глядацьких симпатій закликає всіх бажаючих ІІ Конкурс оформлювачів вітрин.
Оформлювачі вітрин у Харкові оголосили рестарт

Призупинений через карантин, він оголосив свій рестарт у липні. Наразі змонтовано 10 конкурсних вітрин на тему «Літо у великому місті». Кожна має власний стиль і цікаву концепцію та виконана в різних творчих манерах арт-мистецтва.

Харків'яни та гості міста зможуть подивитися конкурсні вітрини в ТРЦ «Дафі» до 30 серпня. А з 7 серпня розпочато інтерактивне глядацьке голосування, в якому кожен може визначити найкращу вітрину, віддавши за неї голос. Голосування за Приз глядацьких симпатій відбуватиметься з 7 до 27 серпня на на FB-сторінці Конкурсу Під час фіналу 28 серпня роботи учасників оцінить професійне журі. Переможці Конкурсу отримають грошові сертифікати.

Сучасна вітриністика — це справжнє інтерактивне мистецтво, яке викликає максимум «вау-емоцій» і заворожує перехожих. Підняти його рівень в Україні поставив собі за мету ініціатор та організатор першого в Україні Конкурсу оформлювачів вітрин ТРЦ «Дафі». Уперше Конкурс пройшов у Харкові в 2017 році, тоді його переможцями стали театральні художники Вікторія Телетьєн і Юрій Штайда.

Вдруге Конкурс оголосили на початку 2020 року, запропонувавши учасникам створити ескізи вітрин до Великодніх свят. Журі встигло відібрати фіналістів, серед яких були дизайнери, флористи, декоратори та художники. Проте коли конкурсанти вже приступили до втілення своїх концепцій у реальні макети, усе прийшлося зупинити через карантин. Щойно дозволила ситуація, керуюча компанія ТРЦ «Дафі» прийняла рішення продовжити Конкурс, замінивши тему на «Літо у великому місті». І з 1 серпня конкурсні вітрини вже прикрашають галереї торгово-розважального центру.

«Пандемія сильно змінила те, як люди проводять час і що вони купують, — ділиться директорка з маркетингу всеукраїнської мережі ТРЦ «Дафі» Наталія Борисова. — Усім нам дуже не вистачало яскравих вражень і позитивних емоцій. Тому, як тільки це стало можливим, ми знову запустили Конкурс оформлювачів вітрин. Хотілося подарувати харків'янам частинку свята після монотонних буднів карантину. Адже помилуватися на красиві вітрини, побалувати себе обновкою — такі моменти завжди піднімають настрій і роблять життя радіснішим. Хочемо, щоби шопінг у “Дафі” перетворювався на мистецтво».

У багатьох великих містах Європи талановито оформлені вітрини — це така ж визначна пам'ятка, як фонтан або скульптура. Вони постійно звертають на себе увагу перехожих на вулицях і відвідувачів у торгових центрах, змушуючи їх призупинитися та уважно придивитись як до декору, так і до товару.  

Креативна вітрина є також показником статусу торгового закладу. Тож 10 магазинів ТРЦ «Дафі» залюбки взяли участь у цьому творчому експерименті. Свої вітрини конкурсантам надали магазини InVierno Furs, «Світ дублянок і шкіри», Weekender, Devergo & Friends, Denim, Tara. Понад те, ще 4 бутіка, які належать до мережі брендового одягу BBT Fashion GROUP, а саме: Bugatti, Baurotti, Zingal Riche і «Акцент». Представники магазинів приєднувалися до обговорення конкурсних ескізів, але що саме вийде в результаті — для них це був сюрприз.

«Товарно-сюжетна вітрина вважається найбільш привабливою для вiдвiдувачiв ТРЦ, — ділиться Олена Курбанова, адміністраторка мережі брендового одягу BBT Fashion GROUP. — З її допомогою дизайнери створюють інтерес через композицію та показують товар на вітрині. Тим самим вони привертають увагу відвідувачів і роблять акцент на виставленому продукті. Ми дуже вдячні за можливість брати участь у конкурсi, бо минуло лише декiлька днiв, як у нас з’явилася оновлена вiтрина, а ми вже відчули результати».

28 серпня відбудеться фінал. Саме на ньому свій вердикт винесуть судді. Водночас вони зможуть оцінити експозиції за такими важливими критеріями, як довгостроковість і якість: адже мине вже цілий місяць. Переможці отримають сертифікати на покупки в ТРЦ «Дафі»: 5 500 гривень за І місце та 4 500 і 3 500 гривень — за ІІ та ІІІ місця. А з 07.08 до 16:00 27.08 на  FB-сторінці ІІ Конкурсу оформлювачів вітрин триватиме онлайн-голосування за Приз глядацьких симпатій. Цікаво, чи співпаде рішення журі з вибором глядачів?

Сторінка на Facebook

Сторінка в Instagram

Сайт проєкту

comments powered by HyperComments