З якими проблемами стикаються працівники залізниці, і як порушується безпека пасажирів
Сьогодні, під час прес-конференції працівники залізниці розповіли про свої умови праці.
Голова вільної профспілки ВПХВД-1ПЗ Олександр Абросімов почав свою промову з того, як минулої весни потяг Москва – Євпаторій в’їхав у бетономішалку. Жертв не було.
«Але за матеріальні збитки нікого покарано не було. І за порушення техніки безпеки теж. А людина, яка працювала за бетономішалкою була на той час переведена на інший об’єкт», - додав Олександр Абросімов.
Порушенням техніки безпеки є ї те, що перед виїздом зі станції не всі потяги перевіряють на технічну справність.
За словами Олександра Абросімова, щорічний ремонт вагонів проводиться не для всіх потягів, як це має бути, а лише для елітних.
Пан Олександр є також начальником поїзда. Одного разу в одному з цих вагонів відірвалася верхня полиця. 8-річна дівчинка в наслідок цього отримала струс мозку. Відповідальність за це намагалися повісити не провідників і начальника поїзда. Але за технічний стан вагону ці люди не відповідають. Тому винуватців у цій справі до сьогодні не знайдено і не покарано.
Крім цього всього, для опалення вагонів дають токсичне вугілля. За словами Олександра Абросімова, провідникам видають вугілля з великою частиною домішок щебеню і пилюки. Аби таке вугілля хоч якось горіло, його поливають мазутом. При згоранні виділяються токсичні речовини і сморід. На це неодноразово скаржилися не лише провідники, а й пасажири.
Начальник Залізної Дороги, за словами пана Олександра, дає лише формальні відписки про те, що вугілля не токсичне.
Олександр Абросімов наголосив на тому, що коли в тамбурі відкрити кишеню, де горить таке вугілля і почистити її, то при цьому обов’язково будуть сльозитися очі, болітиме голова і відчуватиметься нудота.
Таке вугілля розгорається лише через півтори години, тому пасажирам частенько доводиться померзнути.