У міськраді вирішили, хто краще розповів про «наше місто»

Микола Кузнєцов  |  Вівторок, 16 грудня 2008, 15:09
У прес-центрі Харківської міськради оголошено переможців конкурсу соціальної реклами «Це наше місто».
У міськраді вирішили, хто краще розповів про «наше місто»

В коментарях кореспондентові «Справжнього Дозору», члени журі відзначили, що рівень робіт досить низький, оскільки «соціальна реклама в Україні взагалі знаходиться на дитячому рівні». «Але це перший крок, це розуміння того, що соціальна реклама повинна бути, вона потрібна», – така спільна думка більшості членів журі.

У шорт-лист журі внесло наступні роботи:

«Моя сім'я» Владимира Кордаса, «Тест на ВІЧ» Олександра Кошикова, «Куріння у громадських місцях» Валерії Кот, «Хто крайній?» Олега Непочатих і Максима Пасечника, «Зупинити корупцію можеш тільки ти» Олексія Прохорова, «Профілактика туберкульозу» Сергія Семененко, «Профілактика захворювань молочної залози» Зінаїди Соколової, «Людина повинна триматися на ногах» Ігоря Факторовського.

Крім того, журі прийняло рішення не присуджувати перше місце. Проте було присуджено три третіх місця («Профілактика захворювань молочної залози», «Хто крайній?», «Моя сім'я») і два других («Профілактика туберкульозу», «Тест на ВІЧ»).

Голова Харківської обласної організації Дмитро Шенцев також відзначив дві роботи: роботу самого молодшого учасника, 11-річного Сергія Свіря, і роботу Маріан Айвазян.
 

comments powered by HyperComments