Кондуктори тролейбусів багато років кидали Харків?

За словами директора Департаменту транспорту і зв'язку Євгенія Водовозова, за перші десять днів роботи абсолютно непідготовлені люди вийшли на ті ж показники, що і «офіційні» кондуктори. А зараз вони і зовсім збирають такі об'єми оплат за проїзд, що задоволені всі, пише газета «Година-Пік».
За інформацією генерального директора А. Паланта, ПП-шніки працюють на комерційній основі по класичній схемі, звичній для кондукторів.
За інформацією Олексія Паланта, в «Горелетротрансі» є декілька успішних кондукторів, які дотягують по зарплаті до суми в 3500 при середній в 1900.
«Є співробітники, які не виконують план навіть на 70%. Хоча на тому ж маршруті люди роблять, буває, і 105%», – сказав гендиректор «Горелектротранса».
За його словами, будь-який охочий може прийти до нього і отримати для обслуговування той маршрут, який сподобається.
Екперімент стартував 12 січня на тролейбусному маршруті №24 на Салтовке.
Нагадаємо, в Харкові спостерігається дефіцит кондукторів и водіїв. Через що почалися перебої з рухом електротранспорту, які були вирішені 26 січня.