В Харківському прес-клубі розповіли якими повинні бути ЗМІ під час війни
В заході взяли участь Олег Покальчук, соціальний психолог, Світлана Єременко, медіаексперт, керівник проекту з моніторингу регіональних медіа Українського освітнього центру реформ, Олександр Голуб, голова обласної організації НСЖУ, Володимир Ревенко та Юрій Хомайко, харківські медіаексперти. Приводом для проведення круглого столу став той факт, що незважаючи на війну деякі медіа продовжують розміщувати «джинсу» або ігнорувати ті трагічні події, які зараз відбуваються в зоні АТО.
Світлана Єременко доповіла, що в регіональних медіа кожен п’ятий матеріал має ознаки джинси. Напередодні виборів кількість замовних матеріалів взагалі збільшилася вдвічі. На даний момент «джинса» в ЗМІ почала з'являтися рідше. Але експерти це пов'язують не з тим, що працівники медіа почали дотримуватися журналіських стандартів, а з тим, що попит на «джинсу» знизився. Крім того, об’єктом критики стали ті медіа, які продовжують ігнорувати реалії війни і показувати виключно мирне та безтурботне життя.
Більшість доповідачів зійшлись на тому, що дотримання журналіських стандартів є особливо важливим під час війни. Також вони підкреслили, що працівникам ЗМІ зараз конче необхідно адекватно висвітлювати інформацію та в жодному разі не сіяти паніку серед аудиторії. Також вони поговорили про вимушених переселенців з Донецької та Луганської областей. Експерти закликали не допускати їх стигматизації та навішування на них ярликів на зразок «сепаратисти» чи «колоради». Адже дискримінація певної соціальної групи, а особливо під час війни, коли необхідна консолідація суспільства, є зовсім неприпустимою.