Трохи про те, як «ХТМ» надурює людей

Вівторок, 21 липня 2015, 14:00
Перерахунок за погану якість гарячої води отримують тільки ті мешканці, які написали заяву про неякісну послугу, хоча холодна вода з гарячого крану надходила усьому під'їзду.
як "ХТМ" надурює людей

Про це повідомила на прес-конференції в Харківському кризовому інфоцентрі заступник голови тервідділення Антимонопольного комітету Наталія Фастова.

За її словами, зараз відносно КП відкрите кримінальне провадження, яке буде доведено до кінця за умови допомоги жителів міста.

«Треба письмову заяву, після чого на адресу ХТМ будуть спрямовані офіційні запити від нашого імені. До заяви бажано прикласти акти претензії, які були спрямовані на адресу ХТМ, квитанції про оплату, і рахунки, які виставляє ХТС», - сказала Н.Фастова.

За її словами, зараз в тервідділенні є три заяви харків'ян. Цього вистачає для перевірок, оскільки одно заява означає, що послуга може бути неякісною в усьому під'їзді, або навіть у всьому будинку, залежно від системи водопостачання багатоповерхівки.

comments powered by HyperComments