Погіршення погодних умов: на Харківщині працює оперативний штаб. Зупинено роботу аеропорту «Харків»

Середа, 19 квітня 2017, 10:31
Усі служби області приведені до повної готовності
Погіршення погодних умов: на Харківщині працює оперативний штаб. Зупинено роботу аеропорту «Харків»

Як повідомили у ХОДА, на 9:00 19 квітня, в області повністю знеструмлено 61 населений пункт, ще в 33 електрики немає частково. В основному, це населені пункти Вовчанського, Зміївського, Харківського та Нововодолазького районів.

За інформацією АК «Харківобленерго», на даний момент у ліквідації наслідків негоди задіяно 170 аварійних бригад (близько 500 співробітників).

На дорогах області працювало близько ста одиниць техніки та майже 200 робітників. Зараз на дороги виїхала додаткова техніка - працюють 150 одиниць та 350 робітників. За цей час уже було використано 135 кубометрів пісчано-сольової суміші та 42 т солі.

Від снігу розчищено 116 км доріг державного значення, 6 км -  місцевого. Проїзд на дорогах міста та області забезпечено.

За інформацією диспетчерської служби Департаменту цивільного захисту ХОДА, рух залізничного транспорту в області здійснювався за розкладом. Лише на мереф'янському напрямку внаслідок засніження залізничних колій виникла затримка руху потягів приблизно на 30 хвилин.

Через негоду зупинено роботу аеропорту «Харків».

Міжміський автотранспорт та міський транспорт (автобуси, тролейбуси, трамваї, метрополітен) працював на маршрутах згідно з графіком, без аварій. 19 квітня внаслідок повалення дерев та зламу гілля виникла затримка виїзду електротранспорту з депо № 2 по вул. Ньютона та затримка руху по вул. Весніна перед вул. Пушкінська, вул. Молочна біля Кінного ринку та перед перехрестям вул. Салтівське шосе та Льва Ландау.

За інформацією на 7:00 19 квітня, частково відключено електропостачання у деяких населених пунктах Зміївського та Харківського районів. 

Також в усіх підрозділах Харківського гарнізону ДСНС введена резервна техніка для забезпечення нормального та безперебійного циклу життєзабезпечення кожного району, а також налагодження взаємодії з усіма аварійними та комунальними службами.

comments powered by HyperComments