Загинув під колісами потягу. Залізниця узагальнила причини травматизму
Поліцейські зведення останніх років рясніють повідомленнями про нові випадки травматизму на залізній дорозі, - повідомляє «Справжня Варта».
По Харкову ситуація набуває "стабільно-загрозливих" масштабів. З останніх повідомлень.
28 серпня поблизу с.Новоолександрівка /Сахновщанський район/ о10:56 швидкісним потягом «Хюндай» сполученням Київ-Констянтинівка на перегоні «Блокпост146- Сахновщина» збито людину так, що експерти не змогли відразу встановити її стать.
25 серпня о 23:26 на 239-му кілометрі перегону "Залютино - Куряж" електропотягом був смертельно травмований невідомий чоловік, віком близько 40 років.
20 серпня о 01:45 на 57-му км залізничної колії на відстані близько 150 метрів від залізничної станції "Преддонбасівська" поблизу смт Борова 20-річного молодика на смерть травмовано потягом.
21 липня 36-річний мешканець села Опитне потрапив під потяг біля селища міського типу Чкаловське на Чугуївщині.
9 липня зранку поблизу залізничної станції знайдено мертве тіло, якого було збито потягом. Загиблим поблизу станції «Зелений Гай» /Південне/ виявився 35-річний місцевий.
Цей перелік можна продовжувати і далі, але постійне повторення подібних трагічних випадків говорить про те, що на залізниці у нас далеко не все у порядку.
За даними Південної залізниці, упродовж восьми місяців 2017 року на залізничному транспорті сталося 56 випадків травмування громадян, що на 8% менше, ніж за аналогічний період 2016 року. Травмування зі смертельними наслідками зазнали 34 особи, серед них 2 дитини віком до 16 років.
Залізниця стверджує, що усі потерпілі були травмовані рухомим складом через нехтування громадянами Правилами безпеки на залізничному транспорті під час:
- переходу залізничних колій у невстановлених місцях, порушення правил переходу через залізничні колії;
- ходіння по залізничних коліях;
- знаходження ближче 0,5 метра від краю платформи, колії при відправленні або прослідуванні поїзда.
Тому громадян просять бути максимально уважними й обережними поблизу залізничної інфраструктури.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».