Креативні студенти покращуватимуть міський простір Харкова
Студентський конкурс з креативної економіки серед студентів проводиться вже другий рік. До нього залучаються студенти, які надають власні проекти щодо покращення міського середовища Харкова. Цього року в конкурсі зголосилося взяти участь близько тридцяти студентських команд, проте до фіналу змогли дійти тільки дев‘ять.
«Це проекти, які мають стосунок до сфери креативних індустрій, – розповіла Катерина Заславська, координаторка проекту «Креативний Харків 2.0», – чимало з них орієнтовані саме на покращення міського простору. Наприклад, у нас є проект «Фонтан-альтанка», в планах якого встановити «сухий» фонтан у центрі міста. Також є проект з 3D графіки для центра міста. Ви знаєте, зараз дуже популярні 3D малюнки на асфальті. Є проекти по тролейбусному маршруту, які мають зробити його більш цікавими. Є проекти з покращення вагонів метро, які б сприяли популяризації читання. Проекти різні та цікаві».
В межах проекту студенти відвідували майстер-класи з креативної економіки та проектного менеджменту. Крім того, вони вчилися проектно мислити – бачити цілі, визначатися зі своїми подальшими кроками та досягати поставленої мети.
«Вирішила взяти участь в цьому проекті для того, щоб поширити туристичний бренд Харкова серед туристів, – зазначила Галина Бреславець, студентка 3 курсу Харківської державної академії культури, – та збільшити їх кількість. Адже Харків має дуже багато туристичних об‘єктів, про які місцеві жителі навіть не здогадуються. Я вирішила взяти участь в проекті, щоб допомогти людям пізнати своє місто, свою історію та свої туристичні об‘єкти. А за допомогою мого проекту люди зможуть одночасно їхати до місця свого призначення і знайомитися з туристичними об‘єктами».
Дівчина розповіла, що особисто для неї проект був цікавим, адже вона планує пов‘язати свою майбутню професію саме з туристичним бізнесом. Вона висловила сподівання, що таким чином їй вдасться зробити свій внесок в розвиток харківського туризму.
«Ми хочемо, щоб переміг класний проект, який міг би бути реалізований в нашому місті, – наголосила Катерина Заславська, – чий досвід можна було б перенести на інші міста. Але в першу чергу ми зібрали цих студентів для того, щоб навчити їх мислити інакше. Для того, щоб вони дізналися, що таке креативна економіка. А це міжнародний тренд. Європа переходить на роботу в сфері креативних індустрій. Адже без креативних ідей дуже важко залишатися конкурентоспроможними».
Конкурс «Креативний Харків 2.0» проходить у рамках Тижнів Німеччини в Харкові, приурочених 25-ій річниці встановлення українсько-німецьких дипломатичних відносин.