У Харкові моніторили сексистську рекламу. Знайшли 60 випадків

Субота, 26 травня 2018, 17:28
У місті з 1 березня по 30 квітня проходив моніторинг зовнішньої реклами на предмет сексисзму.
У Харкові моніторили сексистську рекламу. Знайшли 60 випадків

За словами організаторок з Центру гендерної культури, мета даного моніторингу – запобігання розповсюдженню дискримінаційних практик у сфері реклами в Україні. У його межах в період з 1 березня по 30 квітня волонтери змогли зібрати 88 скарг, 60 з яких були відправлені до Індустріального гендерного комітету з реклами.

«Так, щоб не називати підприємства, які розміщували свою рекламу, то це випадки, коли використовується жіноче тіло для реклами автомийок, або тіло чоловіка для реклами ресторану, – розповіла Дар‘я Нагаївська, координаторка моніторингу сексистської реклами, – це частини оголеного тіла, еротизація, об’єктивація, яка не пов’язана з рекламованим товаром. Це випадки використання сексистської реклами».

За її словами, за цей час волонтери в тому ж метрополітені знаходили по 2-3 сексистских оголошення. Наприклад, нерідко траплялась реклама, яка використовувала оголене тіло чи об’єктивацію. Прикладом є оголошення про підтриману техніку, яку «рекламувала» напівоголена жінка, чи реклама 3g інтернету на фоні сідниць. Як виявилось, рекламодавці також люблять і різного роду гендерні стереотипи. Тут  і «жінка надто дурна щоб опанувати комп’ютерну техніку», і «жінка – окраса свого оточення», і «жіночої дружби не існує, є тільки любов до одягу».

Учасниці переконані, що використання сексистської реклами пов’язане з приниженням гідності честі людини, тому вона в жодному разі не може бути доречною.

comments powered by HyperComments