У Харкові відбудеться найбільший маркетинговий фестиваль Східної України
Головна мета фестивалю - створення умов для діалогу фахівців різних сфер маркетингу. Програма та склад спікерів фестивалю щорічно формуються відповідно до актуальних вимог маркетингового ринку і його фахівців. Щоразу захід відвідують понад 500 учасників, серед яких рекламісти, маркетологи, PR-фахівці, дизайнери, креативні директори і власники бізнесу.
За сім років фестиваль відвідали спікери з США, Німеччини, Франції, Канади, Словенії, Білорусі, Росії. Серед них були представники світових мережевих дизайнерських агентств і маркетингових компаній Saachi & Saachi Ukraine, Banda Agency, HAVAS Worldwide Ukraine, Advanter Group, Ogilvy Ukraine, BBDO, Leo Burnett Ukraine. Креативний партнер XII Remarketing - агентство BBDO Ukraine.
Креативний партнер XII Remarketing - агентство BBDO Ukraine. Концепцію цього року можна змалювати так:
Невидимість - крута суперздатність. Можна робити все, чого душа забажає, і не боятися про наслідки. Але не тоді, коли ти - пляшка молока на полиці. Ніхто не купує невидиме молоко.
- Де молоко?
- Яке молоко?
Зроби свій бренд видимим, приходь на XII Remarketing!
Організатори запевняють, що вам варто, якщо ви:
Маркетолог, але споживачі не помічають ваш продукт;
PR-менеджер, але ніхто не бачить ваш прес-релізи;
Рекламіст, але не можете дивитися на ефективність своїх рекламних кампаній без сліз;
Бренд-менеджер, але ваш бренд не розрізняють з іншими;
Дизайнер, але результати вашої праці непомітні;
Web-фахівець, але не можете визначити, що оптимізувати;
Бізнесмен, але ваш бізнес непримітний;
SMM-фахівець, але ваші пости ніхто не переглядає.
Є ще одне істотне нововведення, яким поділилися організатори Remarketing. "Останнім часом всі говорять про те, що маркетинг в офлайні вмирає. Ми не даємо гарантію того, що це трапиться, але вважаємо, що готуватися до цього потрібно вже зараз. Саме тому ми вирішили задати новий вектор для наших секцій і пуститися в Діджитал. Тепер кожна тема фестивалю звертає увагу на онлайн зважаючи на його актуальності. Однак, про традиційних маркетингових комунікація ми забувати теж не будемо "- засновник фестивалю Олександр Івченко.
Фестиваль Remarketing - це джерело нових ідей і оригінальних рішень, майданчик для комунікації, яка дозволяє привнести зміни в свій маркетинг і зробити його на порядок ефективніше.
Remarketing вже традиційно ділитися на дві частини. Перша - виступи хедлайнерів і ток-шоу. Друга частина - секційні лекції. Наші кавові друзі 25 Coffee Roasters будуть бадьорить і освіжати всіх гостей в режимі нон-стоп.
Квитки на ХII Remarketing вже в продажу. Ви можете придбати їх на сайті: www.remarketing.in.ua
Захід проходитиме за адресою: пр. Незалежності, 2, Premier Palace Hotel Kharkiv. Подробиці по тел. (095) 132 42 46.
Стежити за новинами фестивалю Remarketing можна на офіційних сторінках:
Facebook: remarketing.festival
Instagram: remarketing.festival
Сайт: www.remarketing.in.ua