Світлична показала, як виглядає стратегічна траса на Донбас через два роки після ремонту

Понеділок, 27 січня 2020, 10:16
Траса Чугуїв – Мілове на Харківщині, яку відновили у 2018 році, пройшла випробування часом і через два роки експлуатації залишається в доброму стані.
Світлична показала, як виглядає стратегічна траса на Донбас через два роки після ремонту

Нагадаємо, ця дорога перебувала у жахливому стані. На початку антитерористичної операції саме цією дорогою пройшли тисячі одиниць військової техніки та вантажних автомобілів. Найбільш пошкодженими виявилися ділянки в Шевченківському та Чугуївському районах. Ремонт дороги між Чугуєвом і Куп'янськом повністю завершили у 2018 році.

Відео стану дороги під час своєї поїздки до Шевченківського району зробила депутат харківської облради Юлія Світлична.

«Десятиліттями була в аварійному стані, і була однією з найгірших в області. Відновили два роки тому», – написала Світлична у своєму дописі на Фейсбуці.

Нагадаємо також, що у минулому році в Харківськіій області відновили дорогу Мерефа – Лозова – Павлоград. Це четверта велика магістраль регіону, яка була повністю відремонтована. Вже комплексно відновлені автошляхи Київ- Харків –Довжанський, Чугуїв – Мілове та Харків-Охтирка.

Довідка: Н-26- дорога національного значення. Починається в Чугуєві, далі йде через Шевченкове, Куп'янськ, Старобільськ і закінчується в селищі Мілове Луганської області на кордоні з Росією.

Протяжність дороги - 110 кілометрів. Її почали реконструювати в 2015-му. Але темпи на старті були дуже низькими. Лише в 2018 році темп збільшився і дорогу змогли закінчити.

З самого початку на фінансування ремонту дороги виділялися кошти із джерел: державного, обласного, місцевих бюджетів. У травні 2018 року по ініціативі Світличної було прийнято постанову Кабміну про перерозподіл коштів на ремонт автомобільної дороги тільки за рахунок держбюджету. Після цього темпи значно зросли. У 2018-му році на реконструкцію дороги було виділено близько 215 000 000 гривен.

Саме під час ремонту дороги Чугуїв - Мілове вперше в Харківській області застосували метод холодного ресайклінгу. Він передбачає використання залишків існуючого дорожнього покриття при будівництві нового шляху. З одного боку, це дозволяє максимально зменшити використання нових матеріалів. З іншого - скоротити кількість відходів.

Ресайклінг - це тверда підоснова. 20 -25 сантиметрова в залежності від того, яка закладена глибина підстави. Воно спресовується в моноліт, на який укладається асфальтобетон.

 

 

comments powered by HyperComments