Газові компанії Харківщини переходять на дистанційне обслуговування клієнтів

Вівторок, 17 березня 2020, 14:16
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 введено карантин, для запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19. Візити в газову компанію, центри обслуговування клієнтів, перебування у людяних містах є зайвим ризиком для клієнтів та фахівців газових компаній.
Газові компанії Харківщини переходять на дистанційне обслуговування клієнтів

Для мінімізації ризиків поширення вірусних інфекцій, з 17 березня до 3 квітня 2020 року, консультації та сервісне обслуговування клієнтів здійснюватиметься газовими компаніями в онлайн-режимі:

- за телефоном контакт-центрів:

АТ «Харківміськгаз»:  057 76 65 104, 067 01 07 104 або відправити листа з запитанням на електронну адресу contact@khgor.104.ua (для мешканців м. Харків)

АТ «Харківгазу»: 057 766-21-04, 067 01 13 104 або відправити листа з запитанням на електронну адресу contact@kh.104.ua. (для мешканців Харківської області);

  • через особистий кабінет на сайті 104.ua
  •  мобільний додаток 104Mobile для Android
  • мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
  • чат-бот «7104ua» у Viber

Крім того, для обмеження візитів в місця скупчення людей, газові компанії пропонують своїм клієнтам користуватися сучасними можливостями онлайн-розрахунків за послуги з доставки газу.

Здійснити онлайн-платежі за доставку газу можна через Особистий кабінет або Viber 7104ua.

Не зважаючи на відсутність прийомів, газові компанії залишаються на постійному зв’язку зі споживачами газу, продовжують вирішувати газові питання, надавати необхідні консультації та дбати про безпеку своїх клієнтів.

Аварійні-диспетчерські служби компаній, як і раніше, працюватимуть без перерв, цілодобово, 7 днів на тиждень.

 

comments powered by HyperComments