На Північну Салтівку ходитимуть тролейбуси з автономним ходом
Як повідомив сьогодні, 9 жовтня, заступник Харківського міського голови з питань інфраструктури міста Євгеній Водозов, за маршрутом курсуватимуть п'ять або шість нових тролейбусів з запасом ходу. Три машини в місті вже є, наступного тижня очікуються ще дві, і ще один тролейбус повинен прибути до 20 жовтня.
«Ми закінчили випробування першого маршруту на вулицю Дружби народів, якого дуже давно чекали харків'яни. У них не було іншого сполучення, крім маршрутних таксі, щоб дістатися до метро і далі їхати на роботу. Тому з ініціативи міського голови Геннадія Кернеса ми почали процедуру підбору типів рухомого складу. Досить довго вивчали всі варіанти і зупинилися на виробництві, яке знаходиться у Броварах, - компанії «ПТС». Вони виготовили тролейбуси, і ми задоволені результатами перших випробувань», - зазначив Євгеній Водовозов.
Віце-мер повідомив, що нові тролейбуси можуть проїжджати на автономному ходу понад 20 км. Їх довжина становить 12 метрів, місткість - до 100 пасажирів. У салоні встановлені кондиціонери для водія і пасажирів, зарядні пристрої під USB-роз'єми, валідатори для оплати «E-ticket», взимку вони опалюються.
Євгеній Водовозов підкреслив, що новий вид транспорту - комфортний, економічний і екологічний. Для тролейбусів з автономним ходом не потрібно прокладати мережі і закладати витрати на обслуговування опор. Коли контактна мережа закінчується, водій, не виходячи з салону, натискає кнопку і опускає тролеї, після чого тролейбус їде далі як автобус. Заряджаються такі тролейбуси від контактної мережі.
«Наша здача - надати соціальну послугу жителям. Автобуси - вкрай неекономічний вид транспорту. Люди втомилися від незручностей, хочуть їздити у сучасному низькопідлоговому транспорті», - підкреслив Євгеній Водовозов.
За його словами, всього за програмою фінансового лізингу Харків отримає 50 тролейбусів з автономним ходом, які мають надійти в повному обсязі до кінця 2021 року. Всі вони курсуватимуть за новими маршрутами, які після Північної Салтівки планується відкрити на Жихор, а потім - у П'ятихатки та Рогань.
«І ще розглядаємо масу маршрутів, щоб далі розвивати саме цей напрямок. Чим більше буде в місті електротранспорту, тим буде людям краще, екологічніше. З усіх боків це однозначний плюс для харків'ян», - підсумував заступник міського голови.