Маркетинг фітнесу та спорту: як вижити в умовах жорсткої конкуренції і ЗСЖ-буму
Сьогодні існує дуже багато різних напрямів індустрії спорту і фітнесу. Кожен з них заслуговує окремої уваги і користується популярністю. Але в даний час велика кількість фітнес-студій, фітнес-центрів і тренажерних залів ставить гравців ринку у тупикове становище.
В умовах ЗСЖ-буму виділятися не так-то й просто. Але можна. Якщо підключити правильний маркетинг і прокачувати не тільки квадрицепси, але й маркетингову стратегію.
Щоб зробити свій напрямок популярнішим, ніж інші, вивести свій бізнес в топ, потрібно докласти значних зусиль та володіти бездоганною конкурентною перевагою. А створення та реалізація маркетингової стратегії, як і будь-який інший бізнес-процес, вимагають постійного вдосконалення і розвитку.
Sport Marketing Forum, у першу чергу, бізнес-захід для:
- тренерів, які розвивають власний бізнес;
- тренерів, які працюють у фітнес-клубах і спортивних залах;
- власників бізнесу спортивної та фітнес сферах;
- керуючих, менеджерів і маркетологів спортивних клубів.
Головна мета форуму — обговорення найбільш актуальних маркетингових тем і створення умов для діалогу фахівців в області фітнес-індустрії України.
Зробимо спорт ще популярнішим!