Інтернет-магазини в Україні: ера 3G

Четвер, 23 липня 2015, 10:14
Минулий рік був важким для усіх сфер бізнесу. Криза торкнулася і електронної торгівлі. За даними досліджень, ринок впав на 20 відсотків. Проте експерти стверджують, що електронна торгівля може перейти в нову епоху завдяки 3G
Інтернет-магазини в Україні: ера 3G

Ринок електронної торгівлі в Україні минулого року склав 1,6 мільярдів доларів. Для порівняння: минулого року ця цифра дорівнювала 2 мільярдам. Експерти стверджують: причина тому - девальвація гривні, як наслідок, різкий занепад показника купівельної здатності і виручки.

До кінця поточного року, за невтішними прогнозами, ринок може впасти ще майже в половину. Упоратися з результатами кризи ринок зможе лише до 2018 року.

Зрозуміло, ці дані пригнічують. Проте якщо порівнювати стан електронного ринку в Україні з іншими сферами, стає ясно, що все не так вже погано.

Інтернет-продажі в гривні зросли, тоді як роздрібна торгівля в цілому знизилася. Це, за даними компанії «TNS Україна», пов'язано з тим, що інтернет-покупців стає більше. У період з вересня 2014 року по квітень 2015 року їх кількість збільшилася на 0,4 млн.

Усе це пов'язано, в першу чергу, з розвитком технологій. Інтернет стає доступнішим, служби доставки більше дружніми, а платіжні інструменти простішими у використанні.

Інтернет-асоціація України повідомляє, що до кінця 2015 року інтернетом можуть користуватися 62% мешканців нашої країни. Показник непоганий, але доля інтернет-покупок серед інших складає лише від одного до трьох відсотків (в США – 11%)

Експерти стверджують, що інтернет-торгівлю в Україні стримує відсутність повноцінного 3G-покриття. Лише 5% від усіх користувачів інтернету роблять покупки за допомогою мобільних телефонів, ще 2 % за допомогою планшетів, попри те, що доля покупців інтернет-магазинів, які заходять з портативних пристроїв, - 30%.

Тим часом в Південній Кореї купівлі з мобільних пристроїв робили 26% користувачів, у Таїланді – 28%.

Таким чином, з появою 3G ринок електронної торгівлі може зрости. Українцям буде зручніше шукати товари із смартфонів і планшетів.

Як показує статистика, останнім часом все більше і більше харків'ян здійснюють покупки в інтернеті. У Першій столиці існують десятки онлайн-магазинів, які стануть доступніші з появою 3G.

«Якісний 3G» - спецпроект «Справжньої Варти» і українського оператора телекомунікацій «Київстар», послугами зв'язку якого користується більше 26 млн абонентів.

 

comments powered by HyperComments