Facebook запускає «робочу» мережу
Соціальна мережа називається Facebook at Work. Вона була запущена ще на початку 2015 року в закритому тестовому режимі. Понад 450 компаній мали можливість її протестувати, включаючи Heineken і Royal Bank of Scotland.
«Facebook at Work дозволяє нашому персоналу спілкуватися, обговорювати і вирішувати проблеми швидше і ефективніше, ніж електронна пошта», – коментує директор з дизайну в Royal Bank of Scotland Кевін Хенлі.
Зовні нова мережа схожа на традиційний Facebook, але в ній можна зареєструватися без прив'язки до основного – особистим, іншим – профілем. Завдання Facebook at Work в тому, щоб допомогти співробітникам компаній обмінюватися ідеями, використовуючи повідомлення, оновлюючи статуси і об'єднуючись у групи. При цьому їх не відволікатиме від роботи стороння інформація.
Користувачам запропонують корпоративні чати для роботи і різні ліцензовані програми прямо у системі. Також буде налагоджена особлива система відеозв'язку.
Передбачається, що нова соціальна мережа дозволить Facebook конкурувати з офісними пакетами і корпоративними мережевими системами таких компаній, як Google, Microsoft і LinkedIn.