Названі головні наукові відкриття 2016 року

Субота, 24 грудня 2016, 03:53
Журнал Science оприлюднив список найголовніших, на думку редакції, наукових проривів 2016 року.
Названі головні наукові відкриття 2016 року

До переліку увійшло виявлення гравітаційних хвиль колаборацією LIGO і відкриття екзопланети у найближчій до Сонця зірки Проксима Центавра, яка нагадує Землю.

Автори також відзначили перемогу штучного інтелекту AlphaGo, розробленого компанією Google DeepMind, над професійним гравцем в го Лі Седолем. Цю подія порівнюють із шаховим матчем між програмою DeepBlue і Гаррі Каспаровим.

Четверту сходинку в рейтингу зайняло відкриття, яке допомагає зрозуміти, що видалення постарілих клітин (які втратили здатність до поділу) у мишей середнього віку сприяє збільшенню тривалості життя.

До переліку також внесли виявлення у людиноподібних мавп моделі психічного стану (англ. Theory of mind), яка дозволяє визначати бажання і наміри в інших. Крім того, місце в списку одержала розробка комп'ютерних програм, що дозволяють спрогнозувати властивості білків, і отримання живих мишей з вирощених в лабораторних умовах яйцеклітин.

У числі інших присутніх в топі наукових робіт - дані про розселення древніх людей, які спочатку жили в Африці, по всьому світу в результаті однієї-єдиної міграції; створення портативного пристрою для розшифровки ДНК; розробка позбавлених дефектів лінз з метаматеріалів.

comments powered by HyperComments