Викрадені або втрачені документи можна знайти в інеті

П'ятниця, 7 квітня 2017, 12:11
Це дозволяє новий сервіс Державної міграційної служби
Викрадені або втрачені документи можна знайти в інеті

Паспорти-книжечки старого зразка, що видавалися в Україні з 1994 року, не мають достатнього захисту від підробок. З урахуванням того, що перехід на нові ID-паспорти розрахований на кілька років, швидка, проста і безкоштовна перевірка дійсності паспорта стане ефективною страховкою від шахраїв, які використовують підроблені паспорти для шахрайських схем, - вважають у МВС, якому підпорядковується міграційна служба.

Новий сервіс дає можливість перевірити наявність паспорта громадянина України в базі даних МВС, а також у базі даних ДМС, яка здійснює облік документів, які визнані недійсними «без криміналу»: псування, втрата.

Також надається можливість за серією та номером перевірити не тільки паспорти, внутрішній і закордонний, а низку інших документів, що засвідчують особу, зокрема посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, що можуть підробляти та використовувати у шахрайських схемах.

У МВС вже запроваджена низка онлайн-сервісів.

Зокрема, сайті МВС у розділі «Інформаційні обліки МВС» у онлайн-режимі можна перевірити інформацію про наявність в розшуку транспортного засобу, мобільного телефону, зброї і культурних цінностей. Тут доступні бази даних зниклих безвісти, осіб, що знаходяться в розшуку, невстановлених осіб, та інших. Є також можливість перевірити легітимність довідки про відсутність/наявність судимості.

У тестовому режимі працює сервіс, що дозволяє подати у електронному вигляді заявку на отримання довідки про відсутність/наявність судимості.

«У перспективі таку довідку можна буде отримати безпосередньо на електронну пошту, що звільнить від необхідності особисто приїжджати в Сервісний центр МВС. Електронна довідка буде зашифрована та захищена електронним цифровим підписом уповноваженої посадової особи для захисту від підробок», – повідомив про найближчі плани Арсен Аваков.

Крім того, на сайті МВС працює безкоштовний сервіс генерації і сертифікації ЕЦП для суб'єктів господарювання та фізичних осіб.

На сайті Головного сервісного центру працює онлайн-сервіс, за допомогою якого можна отримати виписку з Єдиного державного реєстру про зареєстровані транспортні засоби та їх власників. Відповідно до Постанови КМУ вартість цієї послуги становить 45,68 грн., однак, доки сервіс працює в тестовому режим, плата не стягується.

Як раніше писала «Справжня Варта»,  у районах міста відновили видачу "книжкових" паспортів.

Прийом документів для видачі паспорта у вигляді книжки відновлено після  звернення Головного управління Державної міграційної служби України у Харківській області.

Паспорти такої форми видають у Центрах надання адміністративних послуг Немишлянського, Холодногірського, Новобаварського та Індустріального районів.  Жителям інших районів необхідно за цією послугою звернутися у територіальні підрозділи ДМС.

Людина може звернутися до центрів у випадку втрати паспорта, визнання його недійсним, у випадку зміни прізвища та з інших причин. Термін виконання послуги складає до 30 днів. З переліком необхідних документів можна ознайомитися на сайті Центру надання адміністративних послуг.

Також  у Харкові запустять нові електронні сервіси для бізнесу. Електронний бізнес-навігатор для підприємців буде інформаційним. На ньому розмістяться про підприємства малого і середнього бізнесу, дослідження маркетологів і статистичні дані. За планами виконавців,  на сайті буде інформацію про торгові точки, ресторани, кафе та інші об'єкти сфери послуг., доступні харків'янам.

comments powered by HyperComments