«Укрзалізниця» вирішила знову винайти велосипед
У планах керівництва національної залізничної компанії намічена велика програма впровадження нових сервісів з обслуговування.
«Перший напрям пов'язаний з харчуванням. Це вже працює, - стверджує виконувач обов'язків глави компанії Євген Кравцов. – Другий напрямок – ланч-бокси, які ми вже оголосили і плануємо запустити протягом місяця».
Наступним напрямком до кінця 2017 стане продаж книг.
«Ще одне питання: мультимедійне забезпечення вагонів і поїздів. Плануємо протягом півроку ввести програму лояльності по всій мережі УЗ», – обіцяє начальник «Укрзалізниці».
Дійсно, в українських поїздах нічної категорії в листопаді запровадили сервіс повноцінного, як стверджують в «Укрзалізниці», харчування. Пасажирам серед іншого пропонують перші страви, сендвічі, снеки і десерти. Однак якщо згадати минулі роки, то, як казав один горезвісний персонаж, «впрочем, ничего нового». І в 70-х, в 80-х роках минулого століття в поїздах далекого прямування постійно снували з візками працівники вагона-ресторану, пропонуючи пасажирам в купе гарячі страви: і перше, і друге. І компот! А також пиво та інші міцні, кріплені і злегка розведені напої. Оскільки ближче до 21-го століття вагонів-ресторанів в складах поїздів відчутно зменшилося, то й «коробійниками» стали провідники, а пізніше й така послуга практично вичерпалася.
Ще невідомо, яким попитом будуть користуватися книги в поїздах. Хіба що методом «нав'язливого сервісу». Напевно, логічніше було б (в контексті згаданої «програми лояльності») налагодити працездатний інтернет-зв'язок у поїздах. Бо Wi-Fi, звичайно, в потягах Інтерсіті начебто налічується, але в інтернет вийти, м'яко кажучи, проблематично.