З 10 грудня українські потяги почнуть ходити по-новому

П'ятниця, 24 листопада 2017, 00:06
З 10 грудня українські потяги почнуть курсувати за новим графіком, а в подальшому, можливо, і зовсім інакше.
З 10 грудня українські потяги почнуть ходити по-новому

Про введення нового графіка руху поїздів поінформувала «Укрзалізниця»:

«10 грудня 2017 року запроваджується новий графік руху на 2017/2018 роки. Фактично ця робота вже завершується, але розклад деяких потягів ще допрацьовується. Більш того, наші фахівці працюють над введенням додаткових поїздів для того, щоб забезпечити виїзд людей на зимовий відпочинок. Найближчим часом продажу квитків на всі потяги будуть відкриті», – йдеться у повідомленні УЗ.

Водночас у відомстві, прогнозуючи вельми високий попит на період новорічних свят, рекомендують пасажирам завчасно подбати про квитки.

Крім того «Укрзалізниця» проанонсувала можливість збільшення швидкості руху поїздів. Для цього, крім усього іншого, потрібно зменшити вагу вагонів. З цього приводу в.о. голови правління УЗ Євген Кравцов провів перемовини з менеджментом іспанської компанії Talgo.

«В першу чергу ми готові вивчити можливість співпраці з компанією Talgo для поновлення нічних поїздів далекого прямування. Ми зацікавлені в збільшенні швидкості руху і зменшення часу проходження пасажирських поїздів, що, зокрема, дає застосування так званої технології «легкої ваги», у чому компанія Talgo є визнаним лідером. Нам важливо використовувати існуючу інфраструктуру для розвитку швидкісного руху», – каже Євген Кравцов.

Обрана ним компанія має багатий досвід виготовлення швидкісних поїздів, в тому числі і для нешвидкісних шляхів.

А першим напрямком, де могли б реалізуватися технології «легкої ваги», залізничникам бачиться сполучення Київ – Одеса.

«Рухомий склад іспанська компанія пристосовує до кліматичних умов місцевості, він витримує і високі, і низькі температури, має менші витрати на обслуговування, меншу вагу і розвиває високі швидкості. Компанія, на підставі оцінки існуючої в Україні залізничної інфраструктури, здійснить моделювання і надасть попередні рекомендації щодо можливостей і умов збільшення швидкості руху поїздів на існуючій інфраструктурі «Укрзалізниці», – аргументує Євген Кравцов.

«Укрзалізниця» працює і над розвитком сполучення з країнами ЄС і інтеграцією української залізничної системи в європейську. Вся справа в тім, що європейська залізнична колія вужча за українську, яка дісталася у спадок від СРСР. Для чого потенційно опрацьовуються варіанти і можливості застосування рухомого складу, оснащеного системою автоматичної зміни ширини колісних пар. І в цьому сегменті компанію Talgo в «Укрзалізниці» вважають провідним виробником.

Як повідомляла «Справжня Варта», у планах керівництва національної залізничної компанії намічена велика програма впровадження нових сервісів з обслуговування. Зокрема, до кінця нинішнього року «Укрзалізниця» планує розгорнути ще і продаж книг в поїздах.

comments powered by HyperComments