Цукерберг пообіцяв зробити політичну рекламу у Фейсбуці більш прозорою

Вівторок, 31 жовтня 2017, 11:08
Нову функцію мережі протестують напередодні середньострокових виборів 2018 року в США
Цукерберг пообіцяв зробити політичну рекламу у Фейсбуці більш прозорою

Про це засновник мережі заявив на своїй сторінці, - повідомляє «Справжня Варта».

Марк Цукерберг: "Ми незабаром почнемо тестувати функцію, яка дозволить будь-якому користувачу відвідувати будь-яку сторінку в Facebook і побачити, яка саме сторінка на цьому сайті запущена. Для політичних рекламодавців ми працюємо над інструментом, який дозволить вам шукати архів із оголошеннями, які вони виконували раніше. Ви також зможете побачити, скільки платив рекламодавець, тип людей, які переглянули оголошення, і кількість показів".

Крім того, він пообіцяв відмовитися від "джинси", зобов'язав політичних рекламодавців надавати більше інформації для перевірки їх особи, а самого себе - позначати їх рекламу як політичну.

Як раніше писала «Справжня Варта», блокування російських соцмереж виявилося недостатньо ефективним.

Деякі з них продовжуть непогано себе почувати на українському просторі.

Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».

comments powered by HyperComments