Дешеві авіаперельоти /лоукости/ намагаються "прикрити" в Україні
"Міжнародні авіалінії України" в судовому порядку зажадали від авіакомпанії Ryanair компенсувати втрачену вигоду від демпінгових цін, які встановили ірландці. Також компанія не згодна з позицією Львівського аеропорту і міністра Володимира Омеляна, вбачаючи в їхніх діях сприяння недобросовісній конкуренції, - повідомляє «Справжня Варта».
Позови до ірландців, аеропорту і міністерства "Авіалінії" подали до Господарського суду Києва.
Як відомо, сам міністр такі претензії заперечує і неодноразово заявляв, що він діє тільки в інтересах споживачів.
Так, на прес-конференції 14 липня разом з директором Міжнародного аеропорту «Львів» Тетяною Романовською, яка заявляла про готовність "відкрити" аеропорт для Ryanair, Омелян заявив: "Ми вважаємо, що залучення лоукостів є прекрасним виходом як для українців, які подорожують по світу, так і для іноземних туристів. Ми чомусь забуваємо про другий варіант. Лоукост не зацікавлений вивезти всіх українців у Європу. Лоукост зацікавлений, щоб люди подорожували в обох напрямках. Отже, це – промоція України, це – залучення туристів. Але коли турист бачить ціну квитка 300−500 доларів США чи навіть більше, то він не поїде. Коли він бачить ціну квитка в 10−20−50 євро, він полетить в Україну бодай на вихідні".
Але справа не тільки в втратах доходів від зниження цін на квитки, оскільки лоукостери намагаються дешево отримати доступ до аеропортної інфраструктури України.
Київський "Борисполь", на відміну від Львова, не бажає надавати якісь особливі привілеї лоукостерам, зокрема, тому ж Ryanair-у.
Перший заступник гендиректора "Борисполя" Євген Дихне відзначив, що для здешевлення авіаперевезень Ryanair вимагає від аеропортів знижки і додаткові умови, які неможливо провести за економічних причин та без зниження податків, які накладені на аеропорти.
Зокрема, в "Борисполі" не практикується закріплення стоянок для повітряних суден, існує обмеження по кількості літаків, які можна обслуговувати пішу висадку і посадку пасажирів. Також з об'єктивних причин залишається цілий ряд сервісів, які не можуть надаватися аеропортом ні зі знижкою, ні безкоштовно.
"Ryanair звик користуватися виділеною інфраструктурою в невеликих аеропортах, щоб брендировать її, а також будувати нові об'єкти готелі, автостоянки і інше. Однак передача будь-яких площ і земельних ділянок можлива лише через конкурсну процедуру, яку проводить Фонд держмайна", - підсумував заступник гендиректора аеропорту.
Більше новин за темою читайте на сайті «Справжньої Варти».