Remarketing хоче підбадьорити маркетологів. Уже в жовтні

Четвер, 22 вересня 2016, 09:17
19 жовтня у Premier Palace Hotel Kharkiv відбудеться IX Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль «Remarketing Autumn 2016», який є найбільшою бізнес-подією Східної України.
Remarketing хоче підбадьорити маркетологів. Уже в жовтні

Головна мета Remarketing Autumn 2016 — створення умов для успішного професійного розвитку фахівців у сфері маркетингових, рекламних та PR-комунікацій. Кожен захід відвідують понад 500 рекламістів, маркетологів,PR-фахівців, дизайнерів, креативних директорів.

Організатор фестивалю, директор агентства «Kharkov Leading Media» Олександр Івченко, впевнений, що популярністю проект зобов'язаний своїм форматом: «Це не тільки конференція і не тільки майстер-класи, а ще й професійна тусовка, де фахівці можуть обговорити останні тенденції, показати свої досягнення, знайти нові контакти або способи взаємодії».

З цього року фестиваль буде проходити два рази на рік — навесні і восени. Причина наступна. У Харкові проводиться не так багато дійсно якісних заходів для маркетологів-професіоналів. До того ж приблизно кожні шість місяців ентузіазм ударників рекламного праці згасає, а інтерес до роботи, відповідно, починає пропадати. Тому організатори запрошують усе професійне ком'юніті на Remarketing, концепція якого в цей раз: «Підбадьор свій маркетинг!». Її розробило агентство Arriba!, яке входить в ТОП-6 креативних агентств України.

За словами креативного директора Arriba! Макса Бурцева, така концепція з'явилася, тому що «часто доводиться чути від фахівців галузі фрази в дусі «Так що там робити? Що я там дізнаюся? Я це і в книзі прочитаю». Дійсно, конференції, як формат, не варто розглядати як освітні заходи. Але найчастіше маркетологу потрібна не стільки доза знань, скільки можливість підбадьоритися після багатьох місяців адовой роботи у своєму відділі. Ремаркетинг — це якраз та сама тусовка фахівців галузі, в якій можна підглянути чужий досвід, обмінятися інструментами і, врешті-решт, поплакатися в жилетку. Просто підбадьоритися. Зазвичай, цього заряду вистачає на півроку. А там вже і новий Ремаркетинг настигне».

Генеральний партнером Remarketing Autumn 2016 є один з лідерів телеком-ринку України — Vodafone Україна. «На питання “Як підбадьорити свій маркетинг?" у нас вже є перша відповідь. Вона проста, як все геніальне: перш ніж креативити, подумайте про клієнта. Будь-яка рекламна кампанія або новий продукт провалиться, якщо ви будете любити себе, а не клієнта. Ми взяли за правило любити клієнта, і нам це здорово допомагає в бізнесі. Як саме — поговоримо на emarketing Autumn», — зазначає Олег Штахетин, директор з маркетингу Vodafone Україна.

comments powered by HyperComments