Реєструвати бізнес у Харкові будуть у центрах надання адміністративних послуг

Вівторок, 8 серпня 2017, 01:41
З 8 серпня приймати документи з реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців будуть у центрах надання адміністративних послуг.
Реєструвати бізнес у Харкові будуть у центрах надання адміністративних послуг

Прийом документів у сфері реєстрації фізичних осіб-підприємців буде організований у кожному з дев'яти районних центрів надання адміністративних послуг, а у сфері реєстрації юридичних осіб - у головному офісі Центру надання адмінпослуг на Гімназійній набережній, 26, повідомляє «Справжея Варта».

Профільне управління департаменту з реєстрації бізнесу на пр. Московському, 96-а з вівторка, 8 серпня, працюватиме виключно в режимі бек-офісу, який не передбачає особистого контакту з заявником.

Реорганізація в сфері реєстрації бізнесу - це черговий крок до того, щоб робити послуги доступними і наближеними до людей. Тепер не потрібно буде подавати документи тільки за однією конкретною адресою і стояти у довгих чергах, адже раніше в профільне управління на Московському проспекті зверталося до 500 людей на день.

«Послуги надаватимуться за принципом екстериторіальності. Це означає, що заявник може звернутися у будь-який центр незалежно від реєстрації місця проживання. Такій реорганізації передувала дуже ретельна підготовка, зокрема, Департаменту реєстрації та Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку. Всі адміністратори центрів пройшли навчання з основ реєстрації бізнесу, отримали доступ до держреєстру. Був налагоджений документообіг. Як підсумок - вже з завтрашнього дня прийом документів будуть вести не 15 реєстраторів департаменту, а вже понад 100 навчених співробітників центрів адмінпослуг», – повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.

Також він повідомив, що тепер по кожній з послуг в сфері реєстрації бізнесу (реєстрація, внесення змін до відомостей, припинення підприємницької діяльності, отримання відомостей з держреєстру) можна скористатися єдиним онлайн-сервісом попереднього запису на прийом. Для цього необхідно зайти в «Особистий кабінет» користувача на сайті Центру надання адмінпослуг.

Нагадаємо, що 1 квітня 2016 року повноваження з реєстрації фізичних і юридичних осіб-підприємців перейшли від територіальних органів Міністерства юстиції України до органів місцевого самоврядування - до Департаменту реєстрації Харківської міської ради.

Як повідомляла «Справжня Варта», на Павлівській площі планують відкрити новий фронт-офіс КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації». Він працюватиме до завершення реконструкції основної будівлі БТІ.

Більше новин читайте на сайті «Справжньої Варти».

comments powered by HyperComments